Moonage Daydream

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.698
Antall liker
21.551
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hadde tenkt å ta med yngstemann på filmen på lørdag. Han har også bursdag 8. januar og har naturlig nok sansen. Men: Finner jeg den i programmet til Hamar Kino? Nei!
 
Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.649
Antall liker
58.436
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Hadde tenkt å ta med yngstemann på filmen på lørdag. Han har også bursdag 8. januar og har naturlig nok sansen. Men: Finner jeg den i programmet til Hamar Kino? Nei!
Det lurte jeg på også, men fant ut at det nærmeste for oss i Hamar blir å se den på Lillehammer. Det blir ikke aktuelt dessverre. Alt for dårlig av Hamar kino, når det er så mange saler.
Det er sagt at Moonage Daydream etterhvert kommer på HBO. Ikke det samme, men bedre enn ingenting.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
496
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hadde tenkt å ta med yngstemann på filmen på lørdag. Han har også bursdag 8. januar og har naturlig nok sansen. Men: Finner jeg den i programmet til Hamar Kino? Nei!
Min datter er fan av Harry Styles, og iom David er hans stilikon, jobber jeg for å få henne med. Om jeg lykkes er en annen sak. Jeg må til Kristiansand for å se den, så jeg kunne lokke med en shoppingtur i tillegg😊
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
496
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Det var en fantastisk film om en av de største kunstnere i populærkulturen. Den er verdt å kjøre et par timer for vil jeg si.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
496
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Jeg lokket det jeg kunne, men behovet for å adskille seg fra opphavet trakk lengste strået.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.698
Antall liker
21.551
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg er ikke på mailinglista? Eg er djupt såra og vonbroten…
Men kinotur blir det!
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.649
Antall liker
58.436
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Vi så filmen på kino i går. Stiller meg bak @Nightpuma sitt utsagn.

Jeg har skrevet litt om opplevelsen i tråden min. Trykk på lenken hvis det er interessant :
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.698
Antall liker
21.551
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
En ting til: Lyden. Utrolig stilig 3D-lydbilde midt på rad 5. kudos!
 
Topp Bunn