Moon 430HAD hodetelefonforsterker; ny sikring

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Min 430HAD sa plutselig natta akkurat i det jeg byttet sang (god timing). Noen som vet hvor jeg kan oppdrive glassikring på 5x20mm slow blow 0.5A i Oslo/Asker området ?

Edit:
Den har fungert fint siden 2014, så jeg er litt overrasket over at den plutselig sa natta. Kan selvsagt være noe mer alvorlig enn sikringen. Ikke kjent med hvor lenge disse sikringene pleier å vare - jeg pleier vanligvis oppgradere lenge før det har gått 4+ år :)
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Faktisk fikset Duet nye sikringer (bare for meg å hente); selv om jeg ikke har kjøpt hodetelefonforsterkeren der engang.

Edit:
Fant ut etter litt mer research at hodetelefonforsterkeren har 2 sikringer. Ikke at de gadd skrive dette i dokumentasjon til produktet (der stod kun spec på sikringer (som i at det kun var 1)).
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Fikk faktisk 4 sikringer helt gratis av Duet. Fantastisk service!
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Selvsagt hjelp ikke nye sikringer; målte også de originale - de var helt fine (orket bare ikke skru den opp før jeg hadde sikringer å erstatte med). Da er det turen innom OHC for å levere til service og låne med noe hjem igjen (synes også OHC trenger litt skryt for fantastisk service).
 
Topp Bunn