Monster med nettovekt på 55 kilo!

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.700
Antall liker
139
Sted
Bergen
Hei

Gratulerer. Flott at Crystal fungerer.

Endre
Mitt system er i stand til å skille klinten fra hveten og jeg kan bifalle alle hyllester til Crystal Cable. Å sette inn ett komplett sett (og da mener jeg alt) i systemet har vært en berikelse. Allerede etter ca. 50 timer.

Dette er ikke kabler du vil imponere uvitende "hifi-idioter" med rent visuellt fordi de ikke veier 3 kilo pr. kanal.

I ett godt system vil de imponere pga av lyden, det er alt vi behøver å bry oss om. Joda, byggekvaliteten er helt på topp og det er herlig med tynne kabler. Det er faktisk en lettelse.

Mitt lydideal ligger tett opptil "lyden av ingenting", jeg er meget nære det målet nå.

Mvh
JP
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg håper nå du siktet til at kabler og komponenter er så nøytrale og transparente som mulig ;D

Ellers kunne det jo blitt litt trist i stua ;)

O.
Mitt lydideal ligger tett opptil "lyden av ingenting", jeg er meget nære det målet nå.

Mvh
JP
 
J

Janpe

Gjest
Godt poeng!!

Uttrykket "Lyden av ingenting" er stjålet fra Neil Patel, Avalon som under et intervju sa at dette er hva de ønsker å oppnå med sine høyttalere. De skal stå minst mulig i veien for musikken. Det klarer de!

I tillegg til å anbefale kabler fra en leverandør i ett system kan jeg gjerne strekke dette videre til å gjelde elektronikk fra en produsent også. Man ser altfor få system-tester i bladene, jeg vil tro at flere enn meg ville sette pris på de synergier og fordeler man har ved å sette sammen elektronikk fra en produsent.

Selv om nirvana kan oppnås ved å mixe forskjellige merker selvsagt, gjerne med ref. til systemet hjemme hos Endre!!

Mvh
JP
 
Topp Bunn