Høyttalere Mono AS

RaZeR

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.06.2007
Innlegg
66
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hei. Jeg lurer på om noen vet om Mono selger sine høytallere i stk pris? Ser dem har klipsch RB-81ll til 2995 kr. Er ikke det ganske så billig?
 

mariusaa

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2012
Innlegg
1.363
Antall liker
509
Torget vurderinger
9
Det står i vareteksten at det er pr stk.
 

RaZeR

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.06.2007
Innlegg
66
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Sorry så det nå at det er stk pris...
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Apropos Mono. Jeg har pratet med dem noen ganger i telefonen og har fått veldig god service. Hyggelige karer!
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.249
Antall liker
9.035
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Mono priser produktene etter "eske" prinsippet... så de små klipschene er priset i par da det kommer i en eske.. de større i stk pris.
Men det er infomert om på siden :)

personlig syns jeg dette med stk pris er noe som burde bort.. :)
 

dundun

Medlem
Ble medlem
17.09.2004
Innlegg
21
Antall liker
12
Torget vurderinger
2
Det er helt riktig at en del (større) Klipsch-høyttalere er pakket i stk., og da kan bestilles i stk., de er da også priset pr. stk. Det kan selvsagt virke litt merkelig, siden de fleste kjøper høyttalere i par, men det betyr altså at man kan kjøpe 1 stk. av disse modellene hvis man ønsker det.

mvh Audun (jobber hos importøren Mono A/S)
 

dundun

Medlem
Ble medlem
17.09.2004
Innlegg
21
Antall liker
12
Torget vurderinger
2
Jo, de må fortsatt klare å lese på eskene om de inneholder 1 eller 2 høyttalere :)
 
X

X186841

Gjest
Niks, de skal kun plukke antall esker som står på bestillingen. Elkjøp har hatt eske systemet i flere år.

Jo, de må fortsatt klare å lese på eskene om de inneholder 1 eller 2 høyttalere :)
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.788
Antall liker
1.989
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Mono priser produktene etter "eske" prinsippet... så de små klipschene er priset i par da det kommer i en eske.. de større i stk pris.
Men det er infomert om på siden :)

personlig syns jeg dette med stk pris er noe som burde bort.. :)
Nei ;). Fordi dem selger også enkeltvis. Jeg kjøpte 1 heresy som center i mitt system. Null stress det.
 

Mono AS

Bransjeaktør
Ble medlem
12.09.2014
Innlegg
270
Antall liker
151
Hei! Årsaken til at prisene på (de fleste) Klipsch er oppgitt pr stk skyldes registrering av serienummer på høyttalerne - garanti og service. Hver enkelt høyttaler har et unikt serienummer - ikke parvis...

Enig i at det mest naturlige er at prisen oppgis pr par - men dette er altså ikke noe forsøk på 'lureri', men et resultat av logistikk.
Sonus Faber er matchet parvis (med serienummer pr par) og prisene er da naturlig nok oppgitt pr par! Sånn er det... :)
mvh Simen - Mono AS
 

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.084
Antall liker
6.538
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Er da ikke stress at komponenter selges enkeltvis, også høyttalere. På samme måte kan det neppe være stress å skrive tydelig prisen pr par når man har en webside. Det er jo tross alt ikke snakk om den helt store jobben å gjøre det og alle misforståelser vil være ryddet av veien før de oppstår.
 
Topp Bunn