Heisann vurderer å kjøpe meg en monitor audio gxw-15 sub da jeg har ett par gx-300 gulvhøyttalere. Er det noen som har noe erfaring med denne subben? Det står lite om den på nettet så jeg er svært takknemlig for alle svar 
Både kassen, forsterkeren , og kvaliteten på elementet har vel mer å si enn selve diameteren på elementet vil jeg tro ?Tenkte hovedsaklig på elementet, Torolan..15" er for meg en bilsub--hehe
Nettopp - det var vel poenget mittEt subjektivt valg, Torolan. Men det der går på preferanser- jeg har flere bassjunkies i vennekretsen, og alt kan ikke passe alle![]()
Og hvilken er det? Vurderer å selge SVS'en da den er for brutal for min bosituasjon, samt ønsker noe som kan integreres "perfect" med PMC'ene! Egentlig har jeg nok bass fra nevnte, men på film mangler det logisk nok litt trøkk nedover uten subwoofer (svs'en er pr. dags dato ikke tilkoblet).Det er jeg fullt enig i , Norcane, men sub generelt er vel vanskelig. Jeg har iallefall funnet kun et merke som funker for min del til husbruk..