Høyttalere Monitor Audio Bronze 6

Wolfen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.05.2012
Innlegg
77
Antall liker
39
Noen som har hørt disse å kan si litt om lydkvaliteten å sånt på disse???
Hilsen Wolfen.
 

Wolfen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.05.2012
Innlegg
77
Antall liker
39
Tror jeg slår til på et par. Koster 4500 på soundgarden nu.
Burde være et godt kjøp
I alle fall ut fra andre sine erfaringer.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.906
Antall liker
8.200
Torget vurderinger
1
Tror jeg slår til på et par. Koster 4500 på soundgarden nu.
Burde være et godt kjøp
I alle fall ut fra andre sine erfaringer.
Til den prisen er de et veldig godt kjøp.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Ja hadde nettopp disse på Rotel RA 1592 og det spilte knallbra, oppløst, dynamisk og med en livlig spillestil som en aldri blir lei.

Lyden samt kabinett finish er upåklagelig til prisen, danket ut Klipsch RP 5000F her uten at jeg savnet noe generelt og det sier egentlig sitt, løp å kjøp
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.906
Antall liker
8.200
Torget vurderinger
1
Knallkjøp til den prisen.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Knallkjøp til den prisen.
Absolutt Bjørn, hadde jeg ikke gått for mindre aktive gulvstående hadde disse blitt handlet inn igjen ganske lett, prøvd med både Hegel Røst, HK 990 og Rotel RA 1592 og briljerte på alt tilkoblet, vanskelig og slå disse egentlig , har noen andre kandidater i rundt samme prisklasse men da med andre kvaliteter som ikke alle trenger og være like glad for.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Wolfen: Det systemet ditt kommer til å bli overraskende raffinert med MAene, selv opp mot Pylon. Grattis!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.906
Antall liker
8.200
Torget vurderinger
1
Eller Yamaha. Eller Naim. Eller Hegel.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Wolfen: Regn med ekstra god presentasjon av klassisk, akustisk og jazz. De musikkformene har bestandig vært begge merkers udiskutable styrker. Dyrere MAer er ganske vanskelige å få til å spille noe særlig "breiere enn boksen" hvis du ikke er fullt klar over hva du gjør, men Bronze er "lett match" med det aller meste som holder musikkens fakkel høyt nok. Selvfølgelig vokser også de med systemet, og de Pearlene dine er mer enn kapable- også med dyrere høyttalere.

Bjørn H: Der glemte du Rega og Audiolab, gitt.. Sistnevnte sine 8300 CDQ og 8300XP/MB er kapable til å blåse liv i selv Platinum Line...
 
Sist redigert:
Topp Bunn