Moderatorpanel

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
LMC kom med forslag om at det burde være større enighet enn Høvdingen alene når det gjelder utestengelser, og det er et godt forslag som er tatt til etterretning.

Det er derfor laget en ny regel som sier at det må være minimum 3/4 enighet blant moderatorene ved evnt. utestengelser.

Hvis noen blir utestengt i fremtiden så vet dere da at det har både vært diskutert blant moderatorene, og at det i tillegg har vært enighet om avgjørelsen.

Mvh
Høvdingen og moderatorene

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.005
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
fornuftig og løfter spørsmål om habilitet ut av likningen
habilitet dukker forøvrig opp i andre tråder også! hint-hint 8)
bra!
mvh
Leif

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.509
Torget vurderinger
1
Har noen blitt utestengt her ???

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.005
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
habilitet kan også bli en problemstilling i andre spørsmål en om utestengelser
fex stenging av tråder
mvh
Leif

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
LMC skrev:
habilitet kan også bli en problemstilling i andre spørsmål en om utestengelser
fex stenging av tråder
mvh
Leif
Når det gjelder temaet habilitet så tenker jeg at hifi-miljøet er lite, og det vil alltid være en stor sannsynlighet for at en eller flere av moderatorene kjenner til person(er) som evnt. blir moderert eller utestengt, men dette er ikke høyesterett, og jeg regner med at moderatorene i samlag klarer å komme frem til noenlunde fornuftige avgjørelser.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
C. Alshus skrev:
Voff skrev:
Har noen blitt utestengt her ???
Ja. Kjell B. iallefall.
Hvorfor?
Jeg ble det på avforum, men der er tydeligvis "målegutta" som er sjef og kan slenge mye rart utav munnen som direkte mobbing og annet stygt, uten at det får kosekvenser.
Så velger jeg å svare en person av dei, så får jeg en advarsel med en tullete grunn, så ekstremt usakelig at eg la den utigjen i tråden. vet det ikke er lov men folk måtte få se den grunnen,MEN POFF ut..
Er det vandlig med så lite når andre (målegutta) får dure på som dei vil?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Fortsetter du slik her så får vi vel snart svar på spørsmålet om hva som skal til.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
Vidar P skrev:
Fortsetter du slik her så får vi vel snart svar på spørsmålet om hva som skal til.
Ja vis jeg har "mobbet" noen og oppført meg ufint, er det bare å legge seg flat, for det har ikke vert meningen i såfall. Men innrømmer, at etter en tid med direkte mobbing, så renner det over for meg og. Men inntrykket mitt er jo at jeg ikke kan simot noen, men enkelte andre kan det til gangs.
Men igjen jeg legger meg paddeflat vis jeg har fornermet noen.

C

Cyber

Gjest
Og jeg som trodde vi var her for å oppdage ny musikk og kose oss med anleggene våre i fred og fordragelighet. Utrolig hvor mye tull og vas det er her for tiden.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.939
Torget vurderinger
8
cybervision_ skrev:
Og jeg som trodde vi var her for å oppdage ny musikk og kose oss med anleggene våre i fred og fordragelighet. Utrolig hvor mye tull og vas det er her for tiden.
Jeg har kommet på bedre sysler nå. Sittet å hørt på anlegget mitt i går og idag.. koser meg.
Sjekker ut en rørkobi, GE5814A trippel mica og Philips PCC88 "A frame"
Spiller luftig og aldrig hørt trommevispingen så bra på mitt anlegg. :)

Topp Bunn