Mobiltelefon og lesebrett mobildekning. har gitt opp.

S

svk

Gjest
hei.
sliter veldig med dekningen her jeg bor.
så er på jakt etter et alternativ.bruker idag messenger/google duo.
funker bra. men trenger noe som også kan brukes til nød ol
er det noen alternativer?

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Antall liker
1.282
Sliter med det samme på landsted, ei lomme der Telenor og Telia er omtrent like dårlig. Ofte en strek på dekning men ofte ingen tjeneste, og samtale brutt.
Har beholdt fast telefon til eventuelle nødfall. Har ikke DAB heller. Dårlig internett også. Huff, må forhøre meg om bedring er mulig, men til nå har jeg ikke funnet løsning.

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.838
Torget vurderinger
1
WiFi Tale? Brukte det her jeg bor med godt resultat før det kom opp en ny mobilantenne for et par år siden.

S

svk

Gjest
telia og telenor gir 1-2 streker. hakker alltid under samtaler.
wifi tale virker kun på telenor. orker ikke telenor. sett litt på skype. men ser ikke ut som det er noe som vil fungere for meg. får sjekke viber. har sjekket dekningdutbygning. ingen planer

C

cruiser

Gjest
Jeg har WiFi tale hos telia, syns det funker greit, når jeg går ut av WiFidekning switcher den sømløst til LTE

C

cruiser

Gjest
Hva slags mobiltelefjott har du? På min prioriterer den alltid WiFi, også med full dekning hvis jeg setter den til det.

S

svk

Gjest
sony og oneplus. begge velger 4g om det er 2streker eller mer i dekning

S

svk

Gjest
har nå gitt opp telia og ice sitt nett. bytter nå til telenors nett for å få wifi tale som fungerer. finnes det noen rimlige mobile bredbånds levrandører.?telio til 149 for 5gig er det rimligeste jeg finner. er det noen som slår de? jeg trenger ikke mer enn ca 2gig

Sist redigert av en moderator:

Daniel62

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2014
Antall liker
791
ICE 7GB 99/mnd første 6 mnd, deretter 198/mnd - 30 dagers åpent kjøp

Men da er du jo fortsatt prisgitt dårlig dekning.

S

svk

Gjest
har bestilt happybytes for tale. får veldig mye for 20kr.
men data er dyrt hos de. vil derfor ha eget sim for data. bruker 1-2gig. men bruker bare mobil data på farten. da jeg har wifi hjemme og på jobb. tenkte da eget sim til data. har plass til 2sim i mobilen. mulig å bruke utenlands levrandør? mye billig dansk. men ser ut som de bare virker i danmark.

S

svk

Gjest
ICE 7GB 99/mnd første 6 mnd, deretter 198/mnd - 30 dagers åpent kjøp

Men da er du jo fortsatt prisgitt dårlig dekning.
kan leve med dårlig dekning på data. kunne brukt ice abn, men er 12 mnd binding

Topp Bunn