Mitt system

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Jeg hade kapet en arm for den forsterkeren ;) låter sikkert like fint?

    Det er det nok flere som hadde gjort;)

    Den er kjempe lekker og låter like bra! Er så heldig at jeg har fått lyttet til den flere ganger å den skuffer ikke!

    Mvh
    Andreas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.981
    Antall liker
    10.551
    Sted
    Skien
    Kjempe flott!:D Er veldig nyskjerrig på grum systemet ditt!:) Preamp? Er det noe å lure på? Burmester!!!;)

    Mvh
    Andreas
    Hei Andreas
    Ja Burmester står klart på den test listen av produkter jeg ønsker å teste :)
    Mvh: Espen L
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Husker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland ;)
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Husker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland ;)
    Det husker jeg desverre ikke:confused: Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EH

    Mvh
    Andreas
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Husker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland ;)
    Det husker jeg desverre ikke:confused: Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EH

    Mvh
    Andreas
    Uten tvil, tror nok EH er noe av det kjedeligste jeg kunne ha puttet inn etter å ha lest litt rundt her. Vurderer å ta Rognlien på ordet å gå for mullard å sovtek.
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Husker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland ;)
    Det husker jeg desverre ikke:confused: Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EH

    Mvh
    Andreas
    Uten tvil, tror nok EH er noe av det kjedeligste jeg kunne ha puttet inn etter å ha lest litt rundt her. Vurderer å ta Rognlien på ordet å gå for mullard å sovtek.
    Hva med Telefunken og Gold Lion? Det er en mye kulere kombo;)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Jasså! Telefunken som signalrør og Gold Lion som effekt? Hmm.. Kanskje det ja! Vil ha dynamikk og en mellomtone som kun rør klarer å gjengi!
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.854
    Antall liker
    13.672
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Svetlana "Winged C", finnes de fortsatt?
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Svetlana "Winged C", finnes de fortsatt?
    De er å få tak i:) Kanskje et enda bedre forslag til RF-63 en Genalex Gold Lion. Genalexene er vel noe rimeligere
    kanskje men det betyr vel lite i pahf sin lommebok:cool:

    Mvh
    Andreas
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Svetlana "Winged C", finnes de fortsatt?
    De er å få tak i:) Kanskje et enda bedre forslag til RF-63 en Genalex Gold Lion. Genalexene er vel noe rimeligere
    kanskje men det betyr vel lite i pahf sin lommebok:cool:

    Mvh
    Andreas
    pahf sin lommebok begynner å bli tynnslitt etter denne sommeren ;) Skal først sikre meg at forsterkeren klarer å opprettholde status over lengre tid så blir det rør, men det er notert i den store rørboka ;)
     

    GSH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.07.2007
    Innlegg
    59
    Antall liker
    5
    Godt å se det skjer noe her :) Nå må du snart invitere til en liten lytt en kveld, skal selv prøve å få til noe her også om ikke altfor lenge.
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Fantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
    Den er perfekt i mine ører:D Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
    Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
    mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
    i tillegg til mer musikalsk.

    Mvh
    Andreas
     

    GSH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.07.2007
    Innlegg
    59
    Antall liker
    5
    Fantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
    Den er perfekt i mine ører:D Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
    Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
    mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
    i tillegg til mer musikalsk.

    Mvh
    Andreas
    Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på vei :)
     

    pak.k

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Innlegg
    488
    Antall liker
    157
    Sted
    Charlottenberg
    Torget vurderinger
    1
    Intressant:)
    Kan nog bli en sån framöver skulle jag tro när sjukan sätter fart igen efter sommarpausen ;)
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Fantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
    Den er perfekt i mine ører:D Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
    Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
    mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
    i tillegg til mer musikalsk.

    Mvh
    Andreas
    Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på vei :)

    Kult ser i signaturen din hva det ble til slutt:D

    Mvh
    Andreas
     

    GSH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.07.2007
    Innlegg
    59
    Antall liker
    5
    Fantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
    Den er perfekt i mine ører:D Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
    Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
    mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
    i tillegg til mer musikalsk.

    Mvh
    Andreas
    Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på vei :)

    Kult ser i signaturen din hva det ble til slutt:D

    Mvh
    Andreas
    Ja fikk tak i en sånn til slutt :) håper bare den står til forventningene :)
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Fantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
    Den er perfekt i mine ører:D Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
    Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
    mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
    i tillegg til mer musikalsk.

    Mvh
    Andreas
    Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på vei :)

    Kult ser i signaturen din hva det ble til slutt:D

    Mvh
    Andreas
    Ja fikk tak i en sånn til slutt :) håper bare den står til forventningene :)
    Så bra:D du kommer nok til å bli kjempe fornøyd:)

    Mvh
    Andreas
     
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    38
    Antall liker
    12
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    1
    God kveld Andreas! Fikk du spilt høyt idag?

    Jeg har bladd meg igjennom 88 sider akkompagnert av en spotify bonanza av en annen verden hehe ;)

    Takk for handel av kabler, blitt med i Nordostmenigheten jeg også. Det kommer invitasjon når rom og Wadia er plass :cool:
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    God kveld Andreas! Fikk du spilt høyt idag?

    Jeg har bladd meg igjennom 88 sider akkompagnert av en spotify bonanza av en annen verden hehe ;)

    Takk for handel av kabler, blitt med i Nordostmenigheten jeg også. Det kommer invitasjon når rom og Wadia er plass :cool:
    Non stop i 2 timer med ølen i hånden:D Ja, det har vist blitt hele 88 sider med alt mulig rart av innhold;)
    Jeg gleder meg virkelig til å se og få høre det fete superoppsettet ditt!

    Fortsett god helg og takk for handelen!:D

    Mvh
    Andreas
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Croft Acoustics Phono Integrated er den jeg har bestilt. Så den nylig fikk kjempe test i Stereophile. Etter hva de gutta
    skriver tror jeg den kommer til å passe meg mitt i blinken. Koster ikke en formue heller å kvaliteten og hvordan ampen er bygget
    liker jeg godt!:)

    Mvh
    Andreas
     

    Vedlegg

    GSH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    21.07.2007
    Innlegg
    59
    Antall liker
    5
    Tror den der blir knall sammen med klipsch :) lurer litt på rør/hybrid amp neste gang jeg også. Men lenge til det blir aktuelt gitt, har lang vei å gå med nåværende system :) Fortsatt ikke funnet ut hvilken kilde jeg skal gå for :) og med wimp-hifi ble det enda vanskeligere.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn