Mitt Nick

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
8 tallet stammer fra da jeg var med i lifewealth8 noe suspect pyramide dritt. Og raven har jeg fra 2 steder. Mine sjamanske venner ga meg navnet. for mange år siden. Samt at jeg lenge kjørte en cannondale Raven (karbon sykkel) så da begynte alle mine venner å kalle meg for raven så siden det så har nicket hengt ved meg.
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
jeg heter ivar, faktisk.
trådemnet krever muligens verdens eldste ordspill
mitt nick? Kevin?

:p
 

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Innlegg
1.002
Antall liker
1.327
Torget vurderinger
5
Tenkte jeg måtte finne noe med en kobling til anlegget mitt - det ble et dårlig ordspill på hornhøyttalerne...
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Vel...
Som sikkert mange andre skrudde jeg ting ifra hverandre ganske tidlig... Men etter en stund fikk jeg de isammen igjen og da var det igang... få de bedre!
Det var alt mulig! Vaskemaskiner, you name it!
Så lærte jeg å lodde... broderns høyttalerpar fikk seg en omgang de sent kom til å glemme, og lyden var blitt bedre...
Etterhvert utviklet jeg en slags instinktiv forståelse på å finne
feil ved ting som hadde stoppet å virke, og jeg fant og ofte problemet som gjorde at det ikke virket mer.
Jeg fikser med andre ord ikke feil når jeg tweaker...
Jeg fjerner roten til problemet, så det ikke kan oppstå mer!

Ah... så da ble det tweakMan da vøttø...
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.109
Antall liker
4.975
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Pent verksted, Audiomix!
Er det en Sun SPARCstation-10 jeg skimter der i  høyre billedkant?
Jeg måtte tenke meg om to ganger før jeg oppfattet spørsmålet ditt. Hadde kun lyd og rør i hodet. Så hvis jeg har forstått spørsmålet er svaret Compaq..... et eller annet. Gammel sliter som fortsatt holder koken og tempoet.
 

laserl

Medlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
18
Antall liker
0
Mitt nick tok jeg i 95-96 en gang da jeg tuklet i Data verden og satt på Irc. ;)
Egentlig var det vel Laser_L
Laser da jeg digget lys effekter som ble laget av Laser...
L'n kommer fra mellom navnet mitt som også har vært kallenavnet mitt i alle år. Løchsen. :)
 

Emigrant

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
98
Antall liker
0
Sted
Nederland
Bor noen år i Nederland og hadde viie hatt samme nick som her (Viking), men det var optatt ???
Da ble det av åpenbare grunner Emigrant.
 
Topp Bunn