Mitt anlegg (noen bilder)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Har du positiv erfaring med disse selv, eller ?
Jeg har ikke prøvd med noe annet, det fungerer bra slik det nå er, men du vet hvordan det er. Får vel ett "føre" en dag og  da kan jo litt av hvert bli prøvd. Er vel en del av denne hobbyen denne stadige søken etter det lille ekstra her og der.
Har ikke prøvd. Men AA capitole har jo Black Diamond Pyramid Racing Cones, så jeg tenkte det kan være realt å ha ditto pucks å sette dem på. Disse conene er jo så glatte.

http://www.hoium.no/abcsuper1/blackdiamond/blackdiamond.htm

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Da har jeg snekret meg nytt rack. Bra dimensjoner. Det som ligger ned mot den massive gummitre-plata er gummi som jeg stanset ut. Vanskelig å få tak i store nok skiver i denne dimensjonen.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Kjekt å ha Biltema liggende i nærheten. Har brukt M 30 stenger ( dei feiteste dei hadde). Skivene var det værre med, men fant tilslutt en butikk som hadde.
Treverket stammer fra et spisebord som skulle kastes. Dette er en tresort som kalles gummitre og er veldig massivt. Ett par strøk med oljemaling (halvglans).
Er fornøyd med resultatet. Passe "macho " og i tillegg er det bunnsolid.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Dei fæle spon-klossene som ligger under gjengestengene må jeg få gjort noe med. Ser ikke videre bra ut, men tror nok det er en bedre løsning enn å la stengene gå rett i tregulvet. Klossene har en slags sandwich oppbygning med lim innblandet. Innbiller meg at de bidrar til å "slippe" eventuelle vibrasjoner fra gulvet hurtig før disse forplanter seg i gjengestengene.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.087
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Vurderer å tre noen rør, enten i krom eller messing finish utenpå stengene.
Inntil videre lar jeg det være for dei er jo ganske "feite".
(Jaggu bra kona ikke ser hva jeg skriver nå)

Topp Bunn