Minor Majority; Candy store

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.414
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Flere enn meg som synes den siste, dvs samleskiven Candy store, er en kanonskive, både musikalsk og lydmessig?
Opplever den i alle fall som godt produsert, med godt bassfundament og nydelig vokalpresentasjon.
Er på vei til å bli en av mine referenseplater! ;D
mvh
Proffen

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
467
Torget vurderinger
4
Har de 3 første skivene på vinyl. Bra musikk og flott lyd.

H

hordasped

Gjest
Proffen skrev:
Flere enn meg som synes den siste, dvs samleskiven Candy store, er en kanonskive, både musikalsk og lydmessig?
Opplever den i alle fall som godt produsert, med godt bassfundament og nydelig vokalpresentasjon.
Er på vei til å bli en av mine referenseplater! ;D
mvh
Proffen

Veldig bra :)

O

om.s

Gjest
Skiller den seg ut fra noen av de foregående skivene? (Både musikalskt og lydmessig).....

mvh

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.265
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
meget bra produksjon både musikalsk og lydmessig :)
flott plate :)

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.414
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
om.s skrev:
Skiller den seg ut fra noen av de foregående skivene? (Både musikalskt og lydmessig).....

mvh
Njaaææææææææææ
Dette er vel igrunnen er best of + en disc med tidligere uutgitt materiale.........

mvh
PRoffen

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.405
Torget vurderinger
10
Surrer og går her ganske ofte. Liker den meget godt.

Mvh
bia

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Flott lyd på denne. Men, det er bare cd2 som er ikke tidligere utgitt, og det er egentlig en sannhet med modifikasjoner. Ikke utgitt av MM, men derimot Reverend Lovejoy, som er et band vokalisten og keyboardisten eller gitaristen var med i før. Marie og Candystore bla stammer fra denne tiden. Presenteres i en litt ny innpakning på det siste albumet. Hard Core MM fans anbefales også å sjekke ut Lovejoy.

Proffen skrev:
om.s skrev:

mvh
Njaaææææææææææ
Dette er vel igrunnen er best of + en disc med tidligere uutgitt materiale.........

mvh
PRoffen

O

om.s

Gjest
Takker for tilbakemeldinger, da tror jeg at de foregående skivene rekker i venta på en evnt ny skive :) ...

mvh

KnB

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
108
Torget vurderinger
2
Balsam for ørene dette, behagelig musikk og lyd.

Topp Bunn