Hei Svein - godt å se at noen holder i hevd prinsippene fra Duelund, mht til chassis og plast....Under de rådene forhold her på sentralen blir man jo fort stemplet som imbisil ved å forfekte en slik material lære......
Uansett - er dette en DIY DAC eller har du bare omplassert en kommersiell DAC i nytt miljø? Hvis så er tilfelle hvordan er du fornøyd med lyden etter miljø skifte?
Ser du bruker RC filter i strømforsyningen har du prøvd LC?

Tak for dit svar. Ja jeg holder principperne i hævd fordi de dur. Ingen af mine apparater indeholder plast. De højttalerkabler jeg bruger, indeholder dog teflon, men jeg vil en dag skifte det til silke/lindolie.
Ja blind test mig her og der, kan bremse meget udvikling.
Det er en LC Dac, der er blevet ombygget af Hans Nielsen.
Jeg er ikke meget for netfiltre, da de begrænser dynamiken. Det gør plastik osse. Jeg bruger denne strømrenser, "The Black Hole" da den er mageløs. Jeg er dog holdt op med at bruge den til mine effektforstærkere, da de begrænser dynamikken noget. Men de bruges på resten.
Jeg har ikke afprøvet LC.
Jeg er bare så fornøjet med lyden, så jeg synets at nu er jeg i mål. To af mine venner, der altid har kunne finde lidt kritisk at sige, siger osse, at nu er du í mål. Så det er jo dejligt.
Jeg har så fået den modificeret, og den har fået ekstra en rigtig god strømforsyning, to c-kerne trafoer (venstre - højre), ringkernen bruges til resten, skiftet en modstand til de kritiske men særdeles gode Vishae modstande, som erkulfibermodstande.
Mvh.
Sven Palvig