Min musikk og bildetråd

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Tanken min her var at anleggs-trådene er fremragende lesning og mye bra bilder – hva med en tråd med bilder av musikken og gjerne de albumene i samlingen dere setter aller høyest?

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Jo, det har vi, men svært få tar bilde av musikken de hører på eller har kjøpt. Det er heller ikke mange som har bilder fra sin egen samling - som jeg har sett. Eros og VidarP har virkelig vist frem samlingen og det er slikt jeg vil se mer av. Nå i ferien har man jo god tid til både å skrive og ta bilder, så hvorfor ikke?

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.311
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Youtube innslag fra egen samling blir vel heller ikke det samme?
Har en del Youtube innslag i min tråd, fin måte å presentere musikk på.

Håvard

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.150
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Dersom jeg stabler alle platene på hverandre får jeg ett tårn på 16 meter - hadde ikke det vært kult? :) evt. 28,8 m2 med plater dersom jeg legger dem utover - det blir ca. hele stua nede.

Jeg får sende fruen og ungene til syden.... ;D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Brasse skrev:
Jo, det har vi, men svært få tar bilde av musikken de hører på eller har kjøpt. Det er heller ikke mange som har bilder fra sin egen samling - som jeg har sett. Eros og VidarP har virkelig vist frem samlingen og det er slikt jeg vil se mer av. Nå i ferien har man jo god tid til både å skrive og ta bilder, så hvorfor ikke?
Jeg var rimelig ivrig på å ta egne bilder i stedet for å kopiere fra nett da jeg hadde ok kamera.
Nå er det i boks igjen og lover å komme sterkt tilbake på nyåret ;)
Som du, liker jeg best å se folks egne bilder av plater etc

S

Stereo_Mono

Gjest
Var så heldig at min onkel fant ut at det var greit at vinylen hans forble i familien i julen og da var jeg beste kandidaten for forskudd arven. Hadde gledelig tatt med alt, men da hadde mor og bestemor blitt grinete pga. mangel av plass i bilen på hjemturen til harry flesk osv. (Onkel bor i Linkøping, Sverige) Jeg plukket ut 80 skiver. Mye jeg kjenner og mye som han digget på 70 tallet og jeg ikke har hørt tidligere. Spennende!

Har hørt på disse under her i dag. Deep Purple med Hey Joe er tøft. Må si jeg koser meg virkelig ;D Tror jeg jekker en pils å setter på neste skive. Skål!

Flere bilder kommer. Masse god saker fra 60-70 tallet.

Vedlegg

Topp Bunn