Høyttalere Min første setup - hodet spinner

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.456
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Hos meg med aktive høyttalere bruker jeg optisk ut fra TV til høyttalerne/kontrollenheten. Pc, Playstation, blu ray og get-box går da inn til TV og derfra optisk ut, så jeg slipper å skifte inngang på høyttalerne ved dagligdags bruk.

Med Kef har man vel Spotify connect innebygget slik at man streamer direkte fra telefonapp til høyttalerne.
Følger med kontroll for volumjustering til disse høyttalerne.

Det finnes forøvrig en del stereoforsterkere med alt integrert slik som receivere, bare til å ta en titt på sidene til soundgarden og hifi klubben og se etter forsterkere med innebygget dac og Spotify connect. Her er faktisk de billigere forsterkerne i markedet bedre på brukervennlighet enn mange dyrere saker.
 

pak.k

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Innlegg
488
Antall liker
157
Sted
Charlottenberg
Torget vurderinger
1
Inte behöva sitta i sweetspot=larsen! Ett par larsen 4 helt intill väggen är precis så enkelt det kan bli...och trevligt ljud också :)
Tror inte att man behöver så speciellt dyr förstärkare till dom heller.
Jag har blivit positivt överraskad varje gång jag hört larsen.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jepp, hvis du ønsker slike egenskaper er nettopp Larsen som nevnes i innlegget over et godt sted å starte. Teenage Engineering OD-11 (x2 for stereo) vil også kunne være en grei alt-i-et-løsning, spesielt siden du bruker Spotify og ikke Tidal. Det er en komplett aktiv løsning med Spotify Connect og Airplay.

OD-11_perspektivx.jpg
 
Topp Bunn