For 20 år sidan tykte eg middagslur var tåpeleg. Men no....
Eg tek meg ein ørliten ein medan de karane stemmer.
Eg tek meg ein ørliten ein medan de karane stemmer.
Alt som er deilig har et poeng i seg selv.Gjestemedlem skrev:Middagslur er greit hvis man skal være selskapelig eller skal ut på kvelden/natten. Ellers er det vel ikke så mye poeng i.
Jeg er også tilhenger av middagslur og alt som er deilig. Det kan vel egentlig aldri bli for mye av det gode.Espen R skrev:Alt som er deilig har et poeng i seg selv.Gjestemedlem skrev:Middagslur er greit hvis man skal være selskapelig eller skal ut på kvelden/natten. Ellers er det vel ikke så mye poeng i.
Stemmer gjerne for middagslur jeg.
Enig, helt ødelagt om man sover en time eller to, men 15-20 min er perfekt om man er trøtt og trenger en liten power napcybervision_ skrev:Sover på natta jeg... Blir bare så sløv på kvelden om man sover ettermiddagslur.
Slikt reformarbeid tek tid. Sjå berre på stakkars Deffe som prøver å leggje om meieribransjen.slowmotion skrev:Jeg har foreslått soving i arbeidstiden for sjefen på jobben,
men de var ikke så positive som jeg trodde de ville være.
I lunchen i dag foreslo jeg øl til lunch, men de ville heller drikke vin????
Akk, ja .....![]()
Nei, men instanser som meieribransjen er nok å definere som "treg materie" og endres nok ikke over natta.Audiophile-Arve skrev:Slikt reformarbeid tek tid. Sjå berre på stakkars Deffe som prøver å leggje om meieribransjen.slowmotion skrev:Jeg har foreslått soving i arbeidstiden for sjefen på jobben,
men de var ikke så positive som jeg trodde de ville være.
I lunchen i dag foreslo jeg øl til lunch, men de ville heller drikke vin????
Akk, ja .....![]()
Nei, vi som samlast her på sentralen, er nok gjennomgåande misoppfatta. Gjer vi noko feil?