- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 313
Hvis det er helt bortebom, så har du en kjøper i undertegnedetkr skrev:For å være ærlig, så tror jeg nok det er en bortgradering ;D. Men den er jo så pen, den Microen!
mvh
Mvh Jan I
Hvis det er helt bortebom, så har du en kjøper i undertegnedetkr skrev:For å være ærlig, så tror jeg nok det er en bortgradering ;D. Men den er jo så pen, den Microen!
mvh
Kaos er kult! ;D Er ikke helt fremmed for tankegangen din.Fosse skrev:Her har vi jo en mulighet for oppgradering for alle parter. Tkr, hvis du selger Kuzmaen til Toffen så har dere jo begge oppgradert? Hvis Toffen samtidig kjøper den Orben som ligger ute for salg, beholder SME V-en, selger Orben videre med Mørchen han hadde tenkt å bygge videre på, ja så har vi fullstendig kaos, masse analogt utstyr i sirkulasjon og alle har opplevd en forbedring?!
I så fall skal jeg ha det i mente.Jan_I skrev:Hvis det er helt bortebom, så har du en kjøper i undertegnede
Mvh Jan I
Jeg har fisket litt i et tidligere liv og er imponert hvis du har klart dette med 0.45 uten å merke knuta..tkr skrev:Takker! Bruker fiskesnøre, 0.45, og det ser ut til å funke. Kan ikke sjekke lyden, må få skrudd fast armen først. Mangler 3 små skruer, oppdaget det en halv time etter at jernvarehandelen stengte...
I morgen er atter en dag!
mvh
Tror nok dere har rett, ja! Har lagt inn bestilling på gummireim på stiftservice.superhkm skrev:Jeg har fisket litt i et tidligere liv og er imponert hvis du har klart dette med 0.45 uten å merke knuta..
Prøv Zachariassen Jernvare i Oslo ( Birkelunden ) De har katakomber med skruer.tkr skrev:Jada, jernvareforretninger, byggemarked, hobbybutikker, Clas Olsson. Får google litt, evt maile til Herr Mario Pohlmann i MyMicro.de.
mvh
tkr skrev:Tror nok dere har rett, ja! Har lagt inn bestilling på gummireim på stiftservice.superhkm skrev:Jeg har fisket litt i et tidligere liv og er imponert hvis du har klart dette med 0.45 uten å merke knuta..
I mellomtiden dukker det opp nye utfordringer, får ikke fatt i de #¤@!!! skruene... 2 M for små, 3 M for store.... har flydd ræven av meg i dag for å finne riktige maskinskruer uten hell. Skal visst ha noe som heter 0.26, aner ikke hvor sånt er å oppdrive. Helt for jævlig!
mvh
Fordi jeg allerede har bestilt rem fra Stiftservice! Den kommer neppe i dag, men jeg er forståelig nok så spent at jeg må finne et surrogat frem til den faller ned i postkassa miErland skrev:Hvorfor nøle med å bestille en originalrem?
Jeg tror jeg betalte $17 pr stk når jeg bestilte. Den siste jeg byttet varte i over 10år. Ikke mange kronene pr. "snurr" det![]()
Har du fått deg RIAA? Grattis, får vi et bilde? Jeg kikket gjennom tråden akkurat. Det ser ut som om din platespiller står på noe slags rack. Hører du forskjell på underlagene ? Jeg spør fordi jeg satte min på en BASE-plattform jeg hadde liggende (kjekt å ha ;D ;D ;D), og jeg lurer på om andre har erfaring med Micro og forskjellige underlag.Erland skrev:Fint å høre at Micro'n svarer til forventningene tkr. Det bekrefter mitt intrykk av denne spilleren. Sikkert ikke uten grunn at den fortsatt har en stor tilhengerskare.....
Hadde nabo'n innom i går på demo med Steve Ray V vinyl - Brukte den modda ASL riaa'en og AudioNote kit2 på khorna.
Helt "ståpels"
Selvfølgelig har jeg hatt RIAA hele tiden. Hva skal jeg ellers med Vinylavspillertkr skrev:Har du fått deg RIAA? Grattis, får vi et bilde? Jeg kikket gjennom tråden akkurat. Det ser ut som om din platespiller står på noe slags rack. Hører du forskjell på underlagene ? Jeg spør fordi jeg satte min på en BASE-plattform jeg hadde liggende (kjekt å ha ;D ;D ;D), og jeg lurer på om andre har erfaring med Micro og forskjellige underlag.
Det gikk forresten veldig greit å montere armen, jeg hadde liggende monteringsmalen for SME V, og til min store overraskelse trengte jeg ingen etterjustering av overhang i det hele tatt. Nåla datt bare rett ned i krysset!
mvh
Det nettopp det jeg ikke tror....tkr skrev:My mistake! Finleste innlegget ditt nå, og der sto det jo at du ikke hadde RIAA som ytte den rettferdighet. Ser at det er rettet på nå.