Litt artig å se at MGP engasjerer folka på HFS like mye som et nytt nummer av Fidelity.... :
;D ;D
Tror han er PRkåt nok til å stå bak dette selvJøgga skrev:Og hvem i huleste har betalt inn Lloyd-Webber i dette ormebolet? Russisk mafia må ha bestukket fyren grovt
Heh, jovel. Det er vel damene som er motivasjonen.emotikon skrev:Tror han er PRkåt nok til å stå bak dette selvJøgga skrev:Og hvem i huleste har betalt inn Lloyd-Webber i dette ormebolet? Russisk mafia må ha bestukket fyren grovt
Stadig mer ved ham som minner meg om Donald Trumph.....
Det mener jegmteinum skrev:Jeg må si at Danmark sitt bidrag ikke var helt galt.
Meg bekjent er Dita fra Michigan, USA, og ingen tyskertøs.BT skrev:Den tyska bærta feiget ut og beholt klærne på gitt.![]()
Liker du nasal kønntry?mteinum skrev:Jeg må si at Danmark sitt bidrag ikke var helt galt.
69 poeng - er vi BEST?!!!Flageborg skrev:NORGE leder - så langt - 57 poeng !
81 poengFlageborg skrev:69 poeng - er vi BEST?!!!Flageborg skrev:NORGE leder - så langt - 57 poeng !
Har Israel noen venner ?? ?? ?? ?? ?? ??Flageborg skrev:ISRAELS venner slår til - 101 poeng!
Regner med Miles'ene dine skal få bryne seg på cd'en fra MPG etterhvert, emotikon ;Demotikon skrev:Blir lite m radiolytting på meg i tiden fremover... :![]()
Fare for det ja ;DImperial skrev:Hva tror dere? Er vi alt imål eller?
mvh
MPGmusikk kommer ikke inn døren på rommet mitt!! Bare så det er klart! 8)REX skrev:Regner med Miles'ene dine skal få bryne seg på cd'en fra MPG etterhvert, emotikon ;Demotikon skrev:Blir lite m radiolytting på meg i tiden fremover... :![]()