MGP Hallo Moskva!

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.580
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
bjornh skrev:
Relax a' gutter..! nå får dere jo osså no'n extra på'eng for uttale 'ere. ;)
Ja det hjelper jo litt med et to ekstrapoeng.....
Og så trenger vi vel å trene oss på å ikke bli arrogante intolerante grinebitere.
-men musikk ? :D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Hvem har egentlig retten til å definere hva som er god musikk..? ;)

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
bjornh skrev:
Hvem har egentlig retten til å definere hva som er god musikk..? ;)
Jeg har.
MGP er bra musikk fordi det engasjerer og irriterer, et kunstverk.
Er det låta fra Bulgaria som er best?

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
f skrev:
Danmark har den klart beste låten, men som "vanlig" vinner vel ikke den beste melodien!

Er ikke en utpreget M. G. P. fan, men har faktisk sett på det de siste 30 årene!

Synes at årets er kvalitets messig noe av det bedre, men hva skal man med "ompa" musikk i dette showet?
Helt enig, synes også Danmark sitt bidrag var en pen sang og kan sikkert komme til å kjøpe den senere.
Hørte ikke på den første semifinalen, men har nå planlagt å se på i kveld.
Synes egentlig det er god underholdning eg, men muligens er det vel mye blest dette året.
Mvh
Geir

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Birdman skrev:
Nok et eksempel på tysk smakløshet.
Skal få samboeren til å rope meg inn fra hula når de står på scenen.

MGP er smakløst

Dita er smakfullt

U

utgatt60135

Gjest
Heia Alexander! Dette blir moro :D! Spiller kvalitetsmusikk i dag og skal se på showet i kveld. Avstemingen er spennende.

C

Cyber

Gjest
Hehe, MGP er jo en farse, men artig å se hvor mye gale folk det er rundt om... Skal på MGP aften selv... ;D

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
full runde i tippeligaen,samt MGP fra Moskva.det blir mye opium for folket !

mvh. s,

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.049
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Balkanpoplåta fra Moldova er min favoritt i kveld :)

Ellers skal her spises masse god mat av havets gleder i kveld :)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Damene vil jo se dette her, så jeg skal på besøk med dama tilnoen venner på øl og godsaker, men med MGP som underholdning. Det overlever jeg. Jeg får jo øl... ;D

Mvh. Bjørn

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.668
Torget vurderinger
4
Det slo meg brått...hva om vår halvhviterussiske pinocchio faktisk vinner dritten ? Da blir det ikke mulig å unnslippe hysteriet før godt over sommeren. En musikalsk kjendispandemi som se&hør og tabloidene kommer til å rævkjøre til himmels og ned igjen.

iiiiikkkk!!!!! :eek: :eek: :eek:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Trane skrev:
Det slo meg brått...hva om vår halvhviterussiske pinocchio faktisk vinner dritten ? Da blir det ikke mulig å unnslippe hysteriet før godt over sommeren. En musikalsk kjendispandemi som se&hør og tabloidene kommer til å rævkjøre til himmels og ned igjen.

iiiiikkkk!!!!! :eek: :eek: :eek:
du skal fxxxen meg være glad for at du kan lukke øya og øra du. Tenk på oss som kanskje blir tvunget til å jobbe med dritten :-X :-X :-X

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Tja. Men på et stereo-anlegg frakoblet eteren så foreligger jo fortsatt muligheten for å avspille den musikken man faktisk vil høre på. Jeg er lei Jan(te) Thomas, Paris fra Hilton, Alexander Ry(dd)bak(ken) og hele Paradis Hotel (California) gjenget. Men jeg later som ingeting, holder på med mitt og plusslig så er det noen helt andre å irritere seg over før jeg vet ordet av det.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
bjornh skrev:
Tja. Men på et stereo-anlegg frakoblet eteren så foreligger jo fortsatt muligheten for å avspille den musikken man faktisk vil høre på. Jeg er lei Jan(te) Thomas, Paris fra Hilton, Alexander Ry(dd)bak(ken) og hele Paradis Hotel (California) gjenget. Men jeg later som ingeting, holder på med mitt og plusslig så er det noen helt andre å irritere seg over før jeg vet ordet av det.
Oppskriften på en god MGP-aften finner du på side 10 her:
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=33733.msg647654;topicseen#new

Beklager hvis dere føler at egenreklamen ikke passer inn.
;D ;D ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Tyrkia og Aserbadjan har knallgode låter. Har også sansen for Island og Danmark, men de er mer tradisjonelle vestlige poplåter og er dermed sjanseløse.

Men nå er malten og tuborgen kommet på bordet etter en lang dag i bakhagen, (skal bli terasse om en ukes tid) og er klar for å se på galskapen og smakløsheten.

Og til alle dere som sier dere skal spille vinyl med TV'n avslått: VI TROR IKKE PÅ DERE! Jeg er sikker på at dere dresser dere opp i GP-dressen (den rosa du vet), og mesker dere med blottede østeuropeiske lår og talentløse sangere.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
oddgeir skrev:
Og til alle dere som sier dere skal spille vinyl med TV'n avslått: VI TROR IKKE PÅ DERE!
;D ;D ;D

som sagt frk Lovequeen skal rope på meg når tyskland skal på.

Du som er så godt inne i det Oddgeir, med startlister, rundetider og alt det der, når klokka snakker vi da? :-*

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.953
Torget vurderinger
4
Nei, i morgen

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.049
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jadda, de sliter m lyden fra Moskva...
BTW:
Kan noen kneble eller kutte mikrofonkabelen til hun der Svabø??

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.489
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Er det hun som kommer med så mye svada?!

V

vredensgnag

Gjest
Bytt til Sverige - der har de i tillegg surround-lyd og bedre oppløsning.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.420
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Har ikke Svensk TV her... Men Fru Svabø kunne godt holdt kjeft, makan til usakelig møl... Det er jo nesten like ille som han lille gollumen fra nord!

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.262
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Ludo skrev:
Har ikke Svensk TV her... Men Fru Svabø kunne godt holdt kjeft, makan til usakelig møl... Det er jo nesten like ille som han lille gollumen fra nord!
Mye værre!

Arne K

V

vredensgnag

Gjest
Har klisjéfilteret fullt aktivert, og må trykke mute ca. 30 sek. inn i det meste. Tror ikke det er bra for lydgangene å bli smurt til med en del av det her. ;D

V

vredensgnag

Gjest
Stakkars NRK, og oss lisensbetalere. Blir dyrt, det her.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
surround og bedre oppløsning er ikke det jeg trenger akkurat nå.... venter på at frua blir ferdig med mgp så jeg kan se ferdig slutten av round midnight- Tavernierfilmen med Dexter Gordon og da kan anlegget komme til sin rett igjen. For øyeblikket er det trist at "sputnik-filteret" ikke stopper signalene...

REX

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.08.2007
Antall liker
6
Burnt_Island skrev:
surround og bedre oppløsning er ikke det jeg trenger akkurat nå.... venter på at frua blir ferdig med mgp så jeg kan se ferdig slutten av round midnight- Tavernierfilmen med Dexter Gordon og da kan anlegget komme til sin rett igjen. For øyeblikket er det trist at "sputnik-filteret" ikke stopper signalene...
Hva??
Dette er jo årets høydepunkt, Bernt.
Jeg har for anledningen tatt frem det grønne brennevinet...
Mvh
REX

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Hva svarte fx er det her.

Lider seg gjennom ca 4 minutter MGP for å se Dita von Teese, og hva gjør evnukken som styrer produksjonen?
Fokuserer kameraene mot en tyskergjøk i glitterbukser, som mest hadde passet inn i en C-homsebar på Benidorm. På toppen av det hele breker han rundt på noe som er kvasi-swing, innpakket i syltynn eurodisco.

Og dere ser på hele programmet?. For en gjeng. Får sette opp en liste over de jeg skal lese musikkanbefalinger på HFS fra, med en stoooor bøtte salt. :-* :-* :-* :-*

Nei, rømmer inn i hula med god rock og malt.

V

vredensgnag

Gjest
ErosLoveking - hos oss er det konkurranse i hvor lenge hver låt får gå før mute. Romania nå varte i fem sekunder, hun sang jo falskt.

Og for å være ærlig er nok oppmerksomheten mer rettet mot bordets gleder - forøvrig så ligner vel Rybakketassen på Sir Andrew Lloyd Webber, eller? Liten grunn til å lure på hvorfor pianisten falt for sangeren. Her kan Se & Hør få mye å skrive om.

Fairytale!

(Hun engelske synger om en drink? Mai Tai, is Mai Tai! Stakkars, vanskelig for sangerne å fange toneleiet i slike omgivelser.)

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
4.071
Torget vurderinger
0
ZpaZiba!

Mye kult på MGPscenen i kveld!

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
13.477
Sted
Holmestrand
Cobra2 skrev:
Ludo skrev:
Mye værre!

Arne K
Skal vi først ha MGP kunne vel i det minste få høre på Jostein Pedersen - han har i det minste noe å si.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
@rex: det trengs mer enn en åpnet flaske absinth for å takle gp, naborommet er nærme nok

V

vredensgnag

Gjest
Finland MUTE etter ti sekunder. Hittil er det bare Tyrkia og Norge som har stått løpet og ikke fått mute her.

Han tyske MUTET vi på det første blunket hans.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.794
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg mutet norge.
ræva låt.