C
Cyber
Gjest
Føler noen må ta ansvar her om folket skal få utløp for aggresjonen sin i løpet av våren frem til finalen i mai. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd av hendelser til sommeren hvis man ikke hadde hatt denne ventilen som MGP jo er for mange. Psykisk helsevern i praksis vil jeg si.
Jeg kan begynne:
Ufrivillig måtte jeg se litt på dette i går i reklamepausene som var på Hver gang vi møtes, og jeg ble helt sjokkert over Hank fra de nedre riker. Sjelden har jeg sett noe så umusikalsk og trist - mannen kan jo ikke synge overhodet.
Og jeg føler mange artister ikke helt har skjønt greia med MGP. Man skal ha litt show, dansing og galskap - det handler ikke bare om å ha en god låt.
Kjør debatt!
Jeg kan begynne:
Ufrivillig måtte jeg se litt på dette i går i reklamepausene som var på Hver gang vi møtes, og jeg ble helt sjokkert over Hank fra de nedre riker. Sjelden har jeg sett noe så umusikalsk og trist - mannen kan jo ikke synge overhodet.
Og jeg føler mange artister ikke helt har skjønt greia med MGP. Man skal ha litt show, dansing og galskap - det handler ikke bare om å ha en god låt.
Kjør debatt!
Sist redigert av en moderator: