Metronome technologies venner

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
127
Torget vurderinger
9
Mange av dere har sikkert vert på messa I Horten og hørt på PM Audio sitt rom. Ofte er det mange som utmerker dette rommet for å ha god og om ikke best lyd.
Mye tror jeg skyldes kilden, som alltid er franske metronome technologies. Har selv hatt kilder, dvs for det meste dacer fra diverse produsenter. Mye meget bra, men ikke helt i den klassen som jeg snakker om nå.. Etter messa I 24 ble jeg nysgjerrig på Metronome (Hadde aldri hørt noe fra den produsenten før) hvordan i helsinge er det mulig å trylle frem, en sånn lyd fra små høyttalere fra Krix??
Coda forsterkere kjenner jeg fra før har selv hatt første generasjon CSIB. Men så var det kilden da! Fant ut at Paul hadde DSC (Digital shering converter) på demosalg. Var heldig å få kloa i dette kinderegget som kan brukes som DAC, Streamer og Digital preamp. Var utrolig spent når jeg koblet denne opp.. vil den svare til forventningene mine.
Det gjorde den så absolutt..skal ikke utbrodere så veldig mye, men kan si at denne boksen spiller musikk på en så utrolig naturlig, varm, detaljert måte som jeg mener man må lete lenge etter.. Alt i alt meget fornøyd.
1000004979.jpg

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.915
Torget vurderinger
28
Hadde også en CD-spiller fra Metronome for en del år siden. Likte den veldig, veldig godt. Ble vel solgt fordi den manglet digitale innganger (og jeg regnet med at det kom til å bli et minus i fremtiden). Definitivt blant det beste jeg har hatt av digitalt. Og fabelaktig byggekvalitet. Må ha vært CD3 Signature eller noe slikt jeg hadde.

Topp Bunn