Metallica låter bra.

T

Tølper

Gjest
Cundis skrev:
Rått!! ;D Var det Dave Lombardo..?
Det var Dave Lombardo. Og det lignet veldig lite de siste konsertopplevelsene jeg har hatt med Metallica. Selvfølgelig kan også andre ting ha spilt inn, men basstrommene på slutten da mann, stakkars trommesett har nok aldri fått slik juling før.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
574
Sted
Stockholm
Hehe, syns både jeg kjente igjen stilen og ansiktet hans ja. Var litt uvant å høre Metallica så stødig og tight. ;D En av mine favoritt trommiser den mannen der..! Så Slayer i Spektrum for noen år siden, og han er helt sykt heftig til å slå.......

G

Gjestemedlem

Gjest
Er dette dubbet fra noen som spiller 'Rock Band' på PS3en?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det er så døvt å disse Lars Ulrich. Hadde det ikke vært for vår Danske venn hadde det nok ikke vert noe Metallica.
Jeg har ikke noe problem med å se at Lars ikke er noen fantastisk begavet trommis, men han har alikevel inspirert en drøss av trommiser. Han er en dreven buisness mann som nesten alene tok støyten for artisters rettigheter til å kontrollere sitt eget matriale.
Hvis Metallica har en CEO så er navnet utvilsom Lars Ulrich.

T

Tølper

Gjest
wotg skrev:
Det er så døvt å disse Lars Ulrich. Hadde det ikke vært for vår Danske venn hadde det nok ikke vert noe Metallica.
Jeg har ikke noe problem med å se at Lars ikke er noen fantastisk begavet trommis, men han har alikevel inspirert en drøss av trommiser. Han er en dreven buisness mann som nesten alene tok støyten for artisters rettigheter til å kontrollere sitt eget matriale.
Hverken neoliberalistiske dogmer eller Lars Ulrich har vært nevnt i denne tråden. Vennligst lag meningsløst støy og orddelingsfeil et annet sted.

Mvh

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Antall liker
4.904
Torget vurderinger
96
wotg skrev:
Ha ha... er det noe internett og mp3 har gjort for Metallica, så er det å gjøre dem større. Band som dem tjener på åpenheten. Verre er det kanskje for mindre artister. Lars Ulrich er en arrogant og kynisk fyr, og antagelig en stor årsak til at bandet har gjort så mye idiotisk de siste åra. Tror han bare er i bandet nå for å sope inn på kontoen, ikke for musikken.

Al

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
0
Polkagris skrev:
wotg skrev:
Ha ha... er det noe internett og mp3 har gjort for Metallica, så er det å gjøre dem større. Band som dem tjener på åpenheten. Verre er det kanskje for mindre artister. Lars Ulrich er en arrogant og kynisk fyr, og antagelig en stor årsak til at bandet har gjort så mye idiotisk de siste åra. Tror han bare er i bandet nå for å sope inn på kontoen, ikke for musikken.
Selv om denne tråden handler om at Metallica kan låte tightere med en annen trommis, så mener jeg wotg har helt rett i det han skriver. Og mener du virkelig at Lars kun er med for pengene?? Bare se mannen live, han kjører seg helt ut!! Hadde han ikke hatt noe morro av det lenger, så hadde han ikke ofret en dråpe svette bak trommesettet heller.

Topp Bunn