Der er den derre studentlåta det. Om å ta med seg dame hjem. Mener å huske den fra en samler jeg har.Valentino skrev:Nå fikk du meg til å tenke på Stavangerensemblets Kvikke kanin, Eros.
|
Der er den derre studentlåta det. Om å ta med seg dame hjem. Mener å huske den fra en samler jeg har.Valentino skrev:Nå fikk du meg til å tenke på Stavangerensemblets Kvikke kanin, Eros.
Hvis alternativet er voksenpop, da velger jeg, skal vi se, hmmm...ErosLoveking skrev:The Doors og Coldplay er begge deler studentmusikk. Lettfordøyelige greier for massene. zzzzzzzzzz
Sikkert greit å få seg et nyp til engang iblant godt hjulpet av litt billig rødvin.
decibelius skrev:Han synger som en alkis uten tunge, men tekstene er geniale - ser på ham mere som en poet enn en musiker jeg da.Dog skrev:Har noen sagt Bremnes ennå?
Folk som betegner Dylan som overvurdert burde slutte med musikk, det finnes andre ting for dere.
Makramé, porselen, frimerker, plastposer, flyflasker - jeg nevner i fleng.
O.
Kanke annet enn si meg enig med deg her bambadoo ;Dbambadoo skrev:Ja det er noen norske artister som media bare må få fram i lyset, uten at de egentlig fortjener det.
Briskeby
Silje Nergaard
Sondre Lerche
Maria Arredondo
etc.
"pure crap"
Var på festival en gang og da en artist var ferdig opplyste de:bambadoo skrev:Ja det er noen norske artister som media bare må få fram i lyset, uten at de egentlig fortjener det.
Briskeby
Silje Nergaard
Sondre Lerche
Maria Arredondo
Christian Ingebrigtsen
etc.
"pure crap"