coolbiz
Hi-Fi freak
Ny utgave av Morgan Plus Four. Selve bilen er kanskje ikke så merkelig som det faktum at den i det hele tatt er i produksjon.
På jobben har vi noe utstyr levert av naboen til Morganfabrikken. Ikke pokker om sjefen vår vil ta oss med dit en liten tur for å kvalitetssjekke utstyret vi får.Jeg skal på besøk ved Morganfabrikken om 7 uker. Da får jeg kanskje prøve en slik?
For å si det med Oddvar Nordli, denne har dom itte vøri hældi me.1952 Pegaso Z102
Vis vedlegget 1019668
Jeg husker den fra en bok om biler jeg hadde da jeg gikk på barneskolen. Den ser ikke så ille ut fra siden.1952 Pegaso Z102
Vis vedlegget 1019668
De så jo veldig fine ut. Heter alle modellene til Pegaso z102?For å si det med Oddvar Nordli, denne har dom itte vøri hældi me.
Har lagt ut 2 andre Pegaso Z102 på tråden vakre biler
Er dette noe Zagato design?1952 Pegaso Z102
Vis vedlegget 1019668
He he. Se der ja. Artig!^ Den heter Rosinante blant venner. Hadde gått 216000 km i 2008, ser jeg.
Stilfull 60-åring
Den rullende jernsenga, eller 2CV, har bursdag. Møt bursdagsbarnet Rosinante.www.nrk.no
Sportbil utgaven av Tesla Cyber Truck?Weird shit.
A Custom Caterham With A Godawful Face Is One Way To Stand Out | Carscoops
Thankfully, the Caterham CSR 200 underpinnings remain intactwww.carscoops.com
Med rustning?Er det ikke bare en Super-7 med tøy på??
Eg har alltid meint at denne er søt, eg.Buddy Holly 's arvinger burde saksøkt
Noen ganger går man surr i naboenes språk, selv om det ligner veldig.Eg har alltid meint at denne er søt, eg.
For meg ser det ut som om designet på denne var ti år før si tid?Tatra JK 2500 fra 1955