Meridian eller Audio Aero?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.923
    Antall liker
    8.215
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har hatt både 508 - 24 og 588 i samme oppsett, det er noen år siden. Kan bekrefte at begge er gode spillere, også at 508 kan virke noe mer organisk. Vet ikke om det kommer av at 588 muligens er mer detaljert, 508 virker "varmere", men for all del: 588 er ikke en slik analytisk sak.

    Mener å huske at den ble levert med cd-rom drev (588), og at softwaren kan oppgraderes på den, to eller tre forskjellige versjoner..

    JT
    Det er DVD-ROM drev på 588. I likhet med drivverket jeg kjører nå.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.923
    Antall liker
    8.215
    Torget vurderinger
    1
    Neida, ikke rare mistaket det da...
     

    ØivindS

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.10.2005
    Innlegg
    448
    Antall liker
    1
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har hatt både 508 - 24 og 588 i samme oppsett, det er noen år siden. Kan bekrefte at begge er gode spillere, også at 508 kan virke noe mer organisk. Vet ikke om det kommer av at 588 muligens er mer detaljert, 508 virker "varmere", men for all del: 588 er ikke en slik analytisk sak.

    Mener å huske at den ble levert med cd-rom drev (588), og at softwaren kan oppgraderes på den, to eller tre forskjellige versjoner..

    JT
    Ser ut som om du har ECI1 i dag? Kan du beskrive forskjellen?
     

    J T

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.01.2004
    Innlegg
    610
    Antall liker
    10
    Har i dag Emc1-up , i ett annet oppsett enn Meridian-spillerne stod i .....

    Tørr ikke å begi meg ut på å si så mye om forskjeller.. tror Emc er litt mer rett på sak, den harver frem det meste av informasjonen på cd-plata - spesielt i bassområdet.

    JT
     

    Rocco

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    207
    Antall liker
    0
    Har hørt G 07, og synes at ternings kastene ikke stemmer overens med denne spilleren, faktisk en glimrende spiller, men uten balanserte innganger som sagt, derfor falt valget på G 08, men når det er sagt, så lever jeg i en litt annen verden en mange journalister gjør. Har faktisk byttet alle CD,er som har fått seks på terningen, og vurderer faktisk å slutte å lese musikk anmeldelser.



    G 07 og G 08 er to vidt forsjellige spillere, men G 06 erstatter nå G 07 som ikke ble så godt motatt, fikk faktisk kun 3 stjerner i Whathifi untatt at det har så mye å si, men som sagt har du valget mellom G 06 og G 07 er valget enkelt, m.a.o. G 06 er å foretrekke, men med G 08 kommer du ett par syvmils skritt lenger (svarer for flinkgutt) :p.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn