A
Akle
Gjest
Det krever et mot og en styrke å ta sitt eget liv som (heldigvis) ligger over de fleste menneskers fatteevne.I følge en forhenværende debatant på dette forumet, så er selvmord et uttrykk for menneskelig svakhet.
Mvh
Det krever et mot og en styrke å ta sitt eget liv som (heldigvis) ligger over de fleste menneskers fatteevne.I følge en forhenværende debatant på dette forumet, så er selvmord et uttrykk for menneskelig svakhet.
Som sagt så var det ikke mitt utsagn, men en forhenværende debatants. Kanskje en av de mest provoserende trådene her på forumet, og som fikk meg til å miste all respekt for vedkommende som motdebatant. Prøvde å finne igjen utsagnet på fredag når det pågikk som værst her, men tydeligvis slettet i kampens hete. Har opplevd selvmord i nær omgangskrets, og kan verken si at jeg trekker på smilebåndet over harselas, eller ser på de som velger det som livets utvei for svake.Det krever et mot og en styrke å ta sitt eget liv som (heldigvis) ligger over de fleste menneskers fatteevne.
Mvh
Hvorfor finnes der så mange svigermors vitser?
Eller at en står innen den totale meningsløshet. Da er livet ikke lenger noe verdt for en. Eller andre forhold. De er så mangfoldige. Og det kreves av og til større mot å holde ut. At det skulle være en fasit her, kan jeg ikke forstå.Det krever et mot og en styrke å ta sitt eget liv som (heldigvis) ligger over de fleste menneskers fatteevne.
Mvh