Ja, de er temmelig tungvinte å bruke, men morsomme til demo og pryd. Men hvem vet, kanskje jeg kjøper noen bånd av skivene jeg har på UHQR?Det blir fort det. Skal tenke litt. Kjekt å ha![]()
Ja, de er temmelig tungvinte å bruke, men morsomme til demo og pryd. Men hvem vet, kanskje jeg kjøper noen bånd av skivene jeg har på UHQR?Det blir fort det. Skal tenke litt. Kjekt å ha![]()
I samarbeid med Christer Falck blir det "reissue pure analog" av hele Treff serien fra søttitalletAh, en A80! Skal du robbe tapebiblioteket til Deutsche Grammophon nå?
Jeg har 2006 Hoffman/Gray utgaven av denne. Og om UHQR versjonen låter bedre så er det bare å ta av seg cowboyhatten og gaule yihaaEgentlig litt trist at det skal være slik..
..men atter en gang leverer Chad`s dyre utgivelser. Kanskje overbevist om at dette opptaket fortjente UHQR prosessen, men skiva er fet lell.![]()
Har ingenting slikt å sammenligne med, men kan bare si at det er så tett på perfeksjon som jeg klarer oppfatte. Og jeg tar egentlig tilbake at denne ikke fortjente UHQR.Jeg har 2006 Hoffman/Gray utgaven av denne. Og om UHQR versjonen låter bedre så er det bare å ta av seg cowboyhatten og gaule yihaa![]()
Evt ta av seg sombreroenJeg har 2006 Hoffman/Gray utgaven av denne. Og om UHQR versjonen låter bedre så er det bare å ta av seg cowboyhatten og gaule yihaa![]()
Bra musikk fortjener alltid best mulig utgivelse imo.Har ingenting slikt å sammenligne med, men kan bare si at det er så tett på perfeksjon som jeg klarer oppfatte. Og jeg tar egentlig tilbake at denne ikke fortjente UHQR.
Enig. Faktisk eneste Zz albummet jeg har i rulering.Egentlig litt trist at det skal være slik..
..men atter en gang leverer Chad`s dyre utgivelser. Kanskje ikke overbevist om at dette opptaket fortjente UHQR prosessen, men skiva er fet lell.
Vis vedlegget 1206509
Teller du antall ganger du må dra`n for best utløsning?Har du noengang forsøkt å sammenligne spektrogram fra en av disse utgivelsene mot digital versjon?
Kinky... blande vinyl og erotikk i kjelleren helt alene. Men nei, tema er jo i seg selv intressant da jeg mener merke en trend med at økende antall med alder. 🫠Teller du antall ganger du må dra`n for best utløsning?![]()
Jeg har faktisk sammelignet spektret på feks MJ Billy Jean MOFI One Step, men det er lenge siden og vet faktisk ikke om jeg har filene på denne maskinen ikke husker jeg helt resultatet heller.Det jeg var nyskjerrig på var om det er mulig å se trender i spektrogram på utgivelser mastret og optimalisert for full range systemer? Altså når dem ikke behøver få det til å fungere på iPhonen, ser vi andre EQ kurver?
Tusen takk!grattis med A80RC
jeg har ca 340 titler med safety mastere/production copies og 2 A80RC, den ene satt opp som repro og den andre som record maskin, for kopiering![]()
Tror jeg har den på min maskin. Står i hvert fall Billy Jean One Step full wav på filen. Har et par andre også. Den ene står det Steely Dan og UHQR på.Jeg har faktisk sammelignet spektret på feks MJ Billy Jean MOFI One Step, men det er lenge siden og vet faktisk ikke om jeg har filene på denne maskinen ikke husker jeg helt resultatet heller.
Kloke ordviktig å få utgiftene til å strekke til.

Det er bare sååå covid med sjokkbrekk i luksus veske sjapper.Gratulerer med snasen spiller!Sikkert kjekt å kjøpe mastertapes. Det er tross alt viktig å få utgiftene til å strekke til. Genialt med mulighetene i Drøbak, men jeg mistenker at musikksmaken er et stykke fra å tangere hverandre
![]()
Tusen takk!Gratulerer med snasen spiller!Sikkert kjekt å kjøpe mastertapes. Det er tross alt viktig å få utgiftene til å strekke til. Genialt med mulighetene i Drøbak, men jeg mistenker at musikksmaken er et stykke fra å tangere hverandre
![]()
På denne?Noen ganger er det hyggelig å trosse fordommer
For dette var en lugn skive, tross litt formel Jarreausk 80-talls "jazz" ispedd lett pop. Deilig nå etter en 2 timers sykkeltur med fru Tosk.
Vis vedlegget 1206548
Bare de atletiske låra til tosken som står for driften eller litt hjelp av elektromagnetiske krefter?Nope, splitter nye.
115Nm motor seff.Bare de atletiske låra til tosken som står for driften eller litt hjelp av elektromagnetiske krefter?![]()
Når hunnkatta er borte går hannkatten på musejakt?Ikke til å stole på
For her sitter jeg å legger ut et kortreist reisebrev. Men kona er på vei til Bermuda og jeg må sitte her i sola i Råde og kjede meg Vis vedlegget 1206772
Når du hopper bomba ut i vannet, hvor høyt opp på veggen er det vått da?Ikke til å stole på
For her sitter jeg å legger ut et kortreist reisebrev. Men kona er på vei til Bermuda og jeg må sitte her i sola i Råde og kjede meg Vis vedlegget 1206772
Med tanke på hva den hankatten drar med seg hjem, så holder det ikke med en bukkett roser nei.Hankatten er gammel og satt, trives best i eget rede.
Bermuda er bissniss. Tosken er hi maintenance og fru Tosk må jobbe hardt for å holde ham tilfreds.Med tanke på hva den hankatten drar med seg hjem, så holder det ikke med en bukkett roser nei.
Bermuda må det være
Ikke jinx det nå. Hvem faen skulle betale for den videre ferdHmm.. folk og ting har jo en tendens til å forsvinne på de (tre)kanter![]()
det heter Bermuda Trianglet og ikke Bermuda TrekantenHmm.. folk og ting har jo en tendens til å forsvinne på de (tre)kanter![]()
Og det engelske ordet Triangel oversettes med... Trekantdet heter Bermuda Trianglet og ikke Bermuda Trekanten![]()