Tidene forandre seg
Det var en gang da digital master ikke var et skjellsord
Det var en gang da digital master ikke var et skjellsord
Har denne på lager. Men ikke på UHQR da…Min Beibi Dro Av Sted...
Nå starter enda en periode som gressenkemann, så synes låta var passende. DeLillos er også en av de få norske artistene/bandene, som får plass i hovedsamlingen og ikke bak skapdørene i bunnen. Til min store forskrekkelse oppdaget jeg at jeg ikke har dette fantastiske albumet på vinyl, får det ikke til å stemme.
Dette må rettes prompte!
Vis vedlegget 1162659
Tenker du setter den i hylla mi på bakrommet jeg.Har denne på lager. Men ikke på UHQR da…
Jeg melder media!Nytt besøk i Grotta i formiddag.![]()
Nei, ingen behøver ha med seg en dritt. Bare hyggelig at man tar seg en tur.Gjesten visste at jeg har platespiller
Mulig jeg glemte det 🫣![]()
Ja jeg ser at du er så heldig å starte med en av dem..Toskens kalender
Fru Tosk er glad i julen og liker å gjøre stas på familien.Ser affal noen gaver med kjent form!
Vis vedlegget 1164245
Hun har jo gleden av å slå opp øynene og se meg hver morgen. Snakk om kalender!Jeg hadde vært happy for en plate eller to på julaftenLurer litt på hvilken kalender du bidrar med, siden du får en så råflott adventskalender
![]()
Det er der jeg rykerHun har jo gleden av å slå opp øynene og se meg hver morgen. Snakk om kalender!![]()
Kanskje om jeg flytter inn hos deg noen uker før advent og du bor hos en kompis? Men skal ha 20% av kalenderen assDet er der jeg ryker![]()
Må ta nye målinger daglig frem til jul du nå med slike diffusorer plassert rundt om og daglig endring i antallet diffusjon og kansje også plassering dersom tosken er en som går og knar på gavene i ren spenning.Toskens kalender
Fru Tosk er glad i julen og liker å gjøre stas på familien.Ser affal noen gaver med kjent form!
Vis vedlegget 1164245
Er du helt sikker på at du ikke drikker lenger?Mulig det hjelper. Jeg pleier å sove i en hundekurv i boden![]()
Ja, hvis du tar vekk ikkeEr du helt sikker på at du ikke drikker lenger?![]()
Det er jo ikke braJepp, Toskens Tafatte Transport var der tidlig med noe gods til senteret. Blitt travelt etter at jeg kjøpte Purka!![]()