Klarte ikke å være så målrettet likevel, hoppet tilbake til noe kjent og kjært
Er det ikke deilig å ha det slik at det står en masse musikk som venter på å bli avspilt?Mange skiver jeg må gjennom for å være ajour med samlingen
Trenger ikke en gang forlate Grotta for å mosjonere. Tørker ofte støv av den!Det må være vanskelig til tider og løsrive seg fra grotten.
Kunne vært kjekt med aktivt og utsvevende sexlivNeste bonus kommer i mars og det er ikke sedvane å gi gaver utenom jul og bursdag, så det får bli neste. Hva ønsker du deg da?
Lagde en Harman også, men den er i grunn temmelig lik de jeg har surret med på egenhånd.Går i B&K-kurve her for tiden
Tenk, jeg kom meg aldri på én konsert!Så hele konserten i kveld.
Ikke hevrken beste lyd eller bilde, men for XXXX......
Han var bare
Så du har ikke lyst til å diskutere kurver eller krautrock? Vel, du kom jo med relevant innspill da, din jævla gris!When in Rome osv.![]()
Så så lille-vennSå du har ikke lyst til å diskutere kurver eller krautrock? Vel, du kom jo med relevant innspill da, din jævla gris!
Nei, i morgen tar jeg meg fri.
Hvordan ble det med B&K?Lagde en Harman også, men den er i grunn temmelig lik de jeg har surret med på egenhånd.
Har ikke fått vurdert den skikkelig. På papiret blir den litt lys her, men liker formen på den og har laget en 9dB versjon som backup. Må som sagt også kjøre ny kalibrering, da jeg hører at ting har skjedd grunnet ommøbleringen.Hvordan ble det med B&K?
Ja, kanskje? Det er langt mer kropp enn jeg er vant med, beveger seg liksom mot reiseradio i mellomtonen. Kanskje et dårlig begrep som kan virke negativ, men det er foreløpig verken negativt eller positivt, bare en beskrivelse. En ting er jeg sikker på, min egen kurve er for renset og tynn oppover i frekvens.Du nevner at stemmer fortoner se litt forskjellig i våre anlegg/rom. Blir B&K mer i retning av det du opplevde her?
Vel, jeg tuner grunntonen i bassen etter Daft Punk - Doin It Right, den har jeg nevnt ofte. Ellers har jeg et knippe varme og litt sure låter med kvinnelige og mannelige låter jeg forsøker å finne en balanse med. Punch, synes jeg @Sevald sin Version Of The Truth - Pineapple Thief er fin til. Albumet Low Blow - Victor Bailey har diverse velbalanert funkie, Kirsti Huke - Into My Arms, for mikrodynamikk, Lionel Ritchie - Dancing In The Seeling, for litt isete lyd, Paul Williams - I Never Had It so Good for varm 70-talls estetikk.Kan jeg spørre hva slags musikk du/dere bruker for å justere kurvene? Har dere et fast «testbatteri»?