Er du på sykehuset?
Er du på sykehuset?![]()
Hmm, kan være fin om jeg noen gang får innredet en sex dungeon! Takk for tipset!Hva med en Theselius aluminium med svart skinn.
Vis vedlegget 1157159
Ja, det må den ha! Orker ikke sitte som en prest. Men fortvil ikke, jeg finner nok en jeg liker.Sorry å si det, men da blir det klisjeen ottoman chair.
den har også fortviler for å fotografere TÅ-inn i bildet.
Ringe @inselwind tro? Vil gjerne at treverket skal matche reolene mine.Denne er flott for f.eks. lytting til fransk visesang type Carla Bruni. Garantert å holde deg våken selv gjennom den roligste ballade..
Vis vedlegget 1157185
Da har du muligheten til å bruke denne som alibi…Men det var ingen som kommenterte at jeg slo en dobbel whammy på @Karmana i går. Herbie Hancock med...
Vis vedlegget 1157195
Er sokker i sandaler bedre?Jeg hadde håpet på en viss grad av sympatiJeg opererer tross alt for tiden i et miljø hvor mange menn går barføtt i sandaler under frokosten
![]()
Det er ikke et antrekk for mennesker fra noenlunde møblerte hjem, men atskillig bedre enn de mannlige fåreskallene som eksponerer bare ben!Er sokker i sandaler bedre?![]()
Jeg hadde håpet på en viss grad av sympatiJeg opererer tross alt for tiden i et miljø hvor mange menn går barføtt i sandaler under frokosten
![]()
Hehe. Jeg går nude i mine sandaler, så lever jeg godt med at andre menn ikke blir skrubbsultne av den grunnDet er ikke et antrekk for mennesker fra noenlunde møblerte hjem, men atskillig bedre enn de mannlige fåreskallene som eksponerer bare ben!![]()
Ouzo hjelper ikke på den visuelle katastrofen, det gjør det bare lettere å slenge noen ufinheter til idiotene……….men, jeg er ikke kommet så langt at jeg har begynt å drikke brennevin til frokost
Ouzo hjelper ikke på den visuelle katastrofen, det gjør det bare lettere å slenge noen ufinheter til idiotene……….men, jeg er ikke kommet så langt at jeg har begynt å drikke brennevin til frokost![]()
Nja, men vi kan vel konkludere med at selvmedisineringen din gjør deg smått euforisk og dermed velykketTja om du starter tidlig nok kan du si de er de siste for kvelden, og som Bergenser har man jo uttrykket helt sveiseblind, og så må jeg korrigere, du er nå blitt for gammel for brennevin til frokost
Nja, men vi kan vel konkludere med at selvmedisineringen din gjør deg smått euforisk og dermed velykket![]()
Det finnes jo haugevis av stoler, selv liker jeg det komfortabelt og i stoff.
Jepp, må ha et snev av komfort, ihvertfall så komfortabel som en stol med lav rygg kan bli. Stoff, skinn, må se stolen først.selv liker jeg det komfortabelt og i stoff
Den lav-rygg stole min måtte jeg bruke litt tid for kjenne.Jepp, må ha et snev av komfort, ihvertfall så komfortabel som en stol med lav rygg kan bli. Stoff, skinn, må se stolen først.
Glad du ikke gir meg opp!
De fleste seriøse interiørbutikker tenker jeg.Hvem fører disse forslagene dine?