Bare tøyser.
Ja, jeg vet det min venn!Neida, tuller litt![]()
Bare tøyser.
Ja, jeg vet det min venn!Neida, tuller litt![]()
Skal prøve å heve nivåetJa, jeg vet det min venn!Men tøys og tull blir ikke morsomt, om man må fortelle ar man gjør det.
![]()
Ja, hvorvidt det blir helt til jul gjenstår å se. Litt familiære greier som gjør dagene litt bratte innimellom! Ikke bare HFSerne som eldes vet du!Det var lenge, men du får ha god jul![]()
Slutt og tøys nå, vi klarer oss ikke uten degJa, hvorvidt det blir helt til jul gjenstår å se. Litt familiære greier som gjør dagene litt bratte innimellom! Ikke bare HFSerne som eldes vet du!
Nei, jeg vet det!Slutt og tøys nå, vi klarer oss ikke uten deg![]()
Alt med måte, ser denNei, jeg vet det!
Men til tider oppslukes jeg så mye av dette stedet at det går utover andre ting. Har virkelig følt på stresset den siste tid og merker det går utover humøret.
Se! Jeg skulle vært og gjort noe annet, men her sitter jeg!![]()
Forstår jeg deg riktig? Ønsker du flere bilder av de bare leggene og søte føttene mine?Lettbent underholdning frem til jul![]()
Blir kjedelig på Sentralen, uten Toskens innlegg…Kanskje bare ta pause fra diskusjoner og heller bare dele det som fenger deg?Lettbent underholdning frem til jul
![]()
Noen av mine innlegg aner jeg ikke konsekvensene påForstår jeg deg riktig? Ønsker du flere bilder av de bare leggene og søte føttene mine?![]()
Tosken gis full tilgang til å slenge dritt til megBlir kjedelig på Sentralen, uten Toskens innlegg…
I og med at @Karmana er lokalisert ved Middelhavet for øyeblikket, så har han vell ikke tid til så mange innlegg. Så da går vell det fint…Forstår jeg deg riktig? Ønsker du flere bilder av de bare leggene og søte føttene mine?![]()
To vitser som flyr på to dager………du er virkelig på gangI og med at @Karmana er lokalisert ved Middelhavet for øyeblikket, så har han vell ikke tid til så mange innlegg. Så da går vell det fint…
Ja, Elephant bør spilles når alt ligger til rette for det. Tipper ståpels fra første anslag.Gleder meg til å pakke opp min jålevinyl. Men har til nå klart å holde igjen til jeg er 100% opp å går igjen. Jeg har ikke vært fan av Marley, men skader ikke å prøve på nytt![]()
Det får bli min gulrotJa, Elephant bør spilles når alt ligger til rette for det. Tipper ståpels fra første anslag.
Næ, Marley er ikke noe du må like, men lyden er deilig og fet og får meg til å mimre om sommere sammen kompiser og masse øl.
Nei, den står her den! Har ikke vært utenfor døren siden den ble fraktet hit...er det din 1000R som ligger ute?
Her er det mye skjult roasthumor.er det din 1000R som ligger ute?
Skiva finnes i en repress i Mono. Tror det er på CraftNei, mono i stereo var ikke morsomt. Kontra og visp i et øre og tåkelur i det andre. Vi går videre...
Her aner jeg i det minste et samlet band, men begge skulle vært gitt ut i mono imo
Vis vedlegget 1154880
Takk for tips! Tenker jeg enten bruke mono pickup eller knappen på de jeg har. Ikke så spennende innhold.Skiva finnes i en repress i Mono. Tror det er på Craft
jeg har nok med Melco og der har jeg fire armer/pickuper...men de som har drømt bør slå til på den @LMC![]()
Ja, du har ordnet deg bra nok og trenger ikke slikt.jeg har nok med Melco og der har jeg fire armer/pickuper
Veldig undervurdert gitaristLett å glemme
...at det en gang fantes en fantastisk musiker kjent som Prince. Heldigvis har Tosken samlet på seg det meste av hans diskografi, så jeg glemmer ham ikke og kan nyte hans fabelaktige verker, til jeg selv parkerer tøflene!
Vis vedlegget 1156569
Soppen maler og steller slik at han kan nyte senere