Rekker mer i kveld jeg jenter
Tror ikke han drekker heller. Edru de to siste gangene jeg har møtt ham.Ikke bare bare kan han snekre og mekke anlegg, jaggu syr han klokkestreng som er område tilpasset og![]()
Faktisk er der forskjell på lyden med klokkestrengen av Besta i rommet, mye roligere og behagelig lyd.Du har i det minste alt som skal til for å skremme fanden på flatmark.
Vi skal vise veiTror ikke han drekker heller. Edru de to siste gangene jeg har møtt ham.Klart alkohol og antipsykotikum er litt iffi!
Joda, jeg drikker. Bare vent, til neste år skal jeg sove over så du kan se at jeg kan det og.Tror ikke han drekker heller. Edru de to siste gangene jeg har møtt ham.Klart alkohol og antipsykotikum er litt iffi!
Neste år skal jeg være edru! Holdt på å dævve i årJoda, jeg drikker. Bare vent, til neste år skal jeg sove over så du kan se at jeg kan det og.
Det er langt å kjøre 35 mil i fylla, jeg er ikke 20 lengreså må forbli edru når det er dagstur
![]()
Jeg skal passe på deg. Vi har bare med oss klokkestrengen der vi er, så går alt bra.Neste år skal jeg være edru! Holdt på å dævve i år
![]()
Mange som passet på meg i år også....passet på at jeg hadde nok vodka i colaen...Jeg skal passe på deg.
Vodka er farlig. Jeg skal passe på at det bare blir brunt i glasset...Mange som passet på meg i år også....passet på at jeg hadde nok vodka i colaen...![]()
Faen tar du meg for!Vodka er farlig. Jeg skal passe på at det bare blir brunt i glasset...![]()
Du skal slippe unna det!Faen tar du meg for!Drekker ikke av askebeger! Fysj!
Joy Division litt hipster band?! Det har jeg aldri hørt før?Må dobbeltsjekke at jeg ikke har den, kan ha glemt å legge den inn i Discogs. Er litt hipster band, men jeg liker de.
Vel, det var jo ikke gutta selv som stilte til offiserenes forlystelse, så navnevalget bærer ungdommelig edgelord preg. Slik mange unge i dag elsker å sjokkere med politisk ukorrekte høyrevridde utsagn for å få oppmerksomhet og terge boomerne.The joy division», gledesdivisjonen, var et uttrykk fra Tyskland, brukt om en gruppe prostituerte som var til for offiserene i konsentrasjonsleirer. Ikke mye hipt ved dette.
Ja, faen! Ble vel tidlig. Lurer på om jeg skal dra frem det firehodede monsteret og kalibrere, men litt kjedelig.....Tidlig på'an i dag?
Joy Division litt hipster band?! Det har jeg aldri hørt før?
Kan du være så vennlig utdype det Sevald?
Dette var ikke mye hipster band i sin tid med all sin melankoli og mørke spør du meg.
Sakset fra wikipedia - «The joy division», gledesdivisjonen, var et uttrykk fra Tyskland, brukt om en gruppe prostituerte som var til for offiserene i konsentrasjonsleirer. Ikke mye hipt ved dette.
Vokalist Ian Curtis hadde det vanskelig privat med et ekteskap som var i ferd med å rakne. I tillegg slet han med stadig tilbakevende epileptiske anfall og en lang periode med depresjoner. Dette preger JDs musikk kraftig! Ikke mye lystig og hipt. Ian Curtis begikk selvmord 18 mai 1980, og ble kun 23 år gammel
Men de rakk å lage stor musikk i mine ører.
Klarer ikke helt å bestemme om tekstilarbeidet er en klokkestreng eller løper, men det er kanskje et vanlig akustikktiltak i bibelbeltet?Bare for at Jesus er nærmeste nabo så betyr ikke det at han alltid er her .
I kveld så spilles det musikk
Vis vedlegget 1072543
Se filmen Control av Anton Corbjin sterkt portrett.Joy Division regnes ofte som et ikonisk post-punk-band og har hatt en betydelig innflytelse på musikk og kultur siden slutten av 1970-tallet. Selv om de ikke var “hipster” på den tiden de var aktive, har de med tiden fått en slags “hipster”-status. Dette skyldes både deres kultstatus, den distinkte estetikken (inkludert det berømte albumcoveret til Unknown Pleasures), og den mørke, introspektive lyrikken, som appellerer til mange moderne lyttere som søker etter noe autentisk og alternativt.
For mange kan Joy Division virke “hipster” på grunn av måten de har blitt oppdaget og gjenoppdaget av ulike generasjoner, men de er i bunn og grunn et banebrytende band innen post-punk-sjangeren.
Kan legge til litt egne ord. Var kanskje ikke at JD var hipstere jeg mente, men at det var litt hipster å høre på JD i 2024. Dessuten gir jeg rødvinen litt av skylden for innlegget![]()
Samme erfaring fra det jeg styrer med. Likevel er det viktig å jobbe inn frekvensresponsen så godt en kan før en tvinger siste rest på plass.Er man sin egen lærer, har man en lykkelig dåre som elev
Har nå eid Trinnov i snart 4 år og oppdager fortsatt nye små triks også dens begrensninger. Automatikken får mindre og mindre å gjøre, bedre å kødde med kuren sjæl. Er det noe jeg hvertfall har lært av leken med akustikk og DSP er viktigheten av å ha et oppsett med headrom i bøtter og span.
Utvilsomt! Og selv om jeg ikke ønsker helt samme slam som deg og flere andre, tror jeg ikke det hadde skadet å hatt noe mer mebran til rådighet og dermed oppnådd noe mer direktelyd i området opp mot ca 500.Samme erfaring fra det jeg styrer med. Likevel er det viktig å jobbe inn frekvensresponsen så godt en kan før en tvinger siste rest på plass.
Ikke for å være kritisk og slem, men jeg tror likevel det skorte litt på kapasiteten i det nedre området høyttalerne brukes.
Jeg tror kan man må innse at det er fremskritt som skaper gleden og at det kan være lurt å skynde seg langsomt innimellom. Personlig er jeg veldig fornøyd for tiden, lyden er faktisk ganske så endret siden du var her sist.Ja, jeg burde kanskje holde tåta, har slått av anlegget for en kort periode - lei lyden og musikken min.
Don't mention the war...
Nei, nei. En hjemme til å spille, en i reserve og en på hytta. Samt litt på CD. Såpass bør det bære.
Siden du tidvis er begeistret for tysk musikk, kan det henne at denne er noe for deg?
Njææ, nå skal ikke jeg være vanskelig ass, men...Siden du tidvis er begeistret for tysk musikk, kan det henne at denne er noe for deg?