Snakker vi HFS summer party, twisting by the pool? 

Liten verden!Joda, så det tenkte jeg, da jeg rundt kvart på ni i morges på Kambo møtte en helvetes brei last med et basseng oppå slepet: Den skal nok til MakkinTosken
Stødig sjåfør fra naboen Rune Jørgensen AS også. Blir ikke dette bra så vet ikke jeg
mvh
Får vel samle noen deigete klamme audiofiler og stressteste renseanlegget og naboskapet.Snakker vi HFS summer party, twisting by the pool?![]()
Det blir gøy.Får vel samle noen deigete klamme audiofiler og stressteste renseanlegget og naboskapet.
Er det noen som vet hva prisene er på disse nå?Forhørte meg om Benz nylig «…..
The last dealer we have had in Norway was HiFi Guiden in Hamar
In the moment we only produce the LP / LP-S / and Gullwing series!….»
Tusen takk min venn! Skal se jeg snart dukker opp igjen, dessuten har jeg noen høyttalere i Langhus som må høres på!Gratulerer.
Ha en fortsatt god jul André![]()
Så bra at gaven falt i smakGod Jul, Vel overstått, etc
Med Stooges på snurra, trykket ned av Ortofons nye klamp senker omsider freden seg i grotto'l Tosko.
Fru Tosk skrøt veldig av den gode @jorwed_ som hjalp henne med å få sneket dette nye tilskuddet i danskenes sortiment inn i landet. Så da må jeg vel takke ham også for at det lå noe jeg hadde lyst på under grana!
Vis vedlegget 980908
God Jul min språkutfordrede venn! Skal se du også får et ønske oppfylt på nyåret. Tosken har planer!Heldig du som fikk noe hifi relatert til jul;-) Forsatt god jul![]()
Men at kona har begynt å konspirere med deg...den må jeg tenke litt på!Så bra at gaven falt i smak
J
HahaMen at kona har begynt å konspirere med deg...den må jeg tenke litt på!
God Jul kompis, håper jeg får kommet meg til Verkstedveien snart, har du åpent i romjula?
26 er jeg fyllesyk, men den 27.... Lager litt lyd jeg, sånn privat og personlig liksom.Haha
The Stig ønsker velkommen 30.12 12-17.
Men jeg lusker rundt både 26 og 27 om du er rastløs
J
Samme til dem min gode mann!Fortsatt God jul![]()
Godt å vite at Vipaen vår er mett og fornøyd! God Jul til deg med kjekken!Gledelig Jul til Herr og fru Tosk fra en mett og belåten Vipa![]()
Viktig med matchende farger og ordentlige merkevarer! Kos deg masse i romjulen med snurra og innimellom på snurren!Nydelig platevekt, landet en sort på Technics' her også!
Ha noen bra mellom dager!!
Mvh
Det hadde vært hyggelig, lover å være her neste år. Fortsatt gledelig feiring!Fortsatt God jul, AndréMå få tatt meg en tur til deg i løpet av neste år.
![]()
God Jul til deg også, Ruby my boy!
Sier som Benny: han sitter bra der ikke sant, bob bob bob...
Enig!
Kjek norsk ungdom dette.
Min også!Hadde jeg bodd på Rolvsøy fremdeles så hadde jeg syklet opp og bønnfalt om en sånn, min yndlings drink![]()
Kommer i min trangeste speedo og tørsterste formMin også!
Du får komme poolside til sommeren. Da får du vettu!
Ja, det går vel i barnestørrelse der i gården?Kommer i min trangeste speedo og tørsterste form![]()
God Jul der borte i geografien!God jul! Fremdeles en fryd å følge galskapen ifra grotten!![]()