P
parafinoksen
Gjest
«Napoleons grotte»?
lagrottenapoleon.fr
Er dette en trend, verter som ikke tilbyr hverken tørt eller vått.Da har Tosken sagt farvel til formiddagens gjest, hedersmannen @Proethifi
Han kom med 6 napoleonskaker og 4 kg gjærbakst, så nå er jeg satt ut av kommisjon, men svært så hyggelig var det og det latet til at grotta ikke skuffet, selv om verten kanskje gjorde det, som måtte kaste inn håndkle etter to kakestykker og en snurre.![]()
![]()
Spørs vel på hvor ofte de kommer og hvor lenge de blir. De fleste har vel nok med å fore familien. Kan bli dyrt å ha slike omstreifende gamle gubber i kosten som later som de er musikkinteresserte bare for å bli traktert.Er dette en trend, verter som ikke tilbyr hverken tørt eller vått.
Brutalt men santSpørs vel på hvor ofte de kommer og hvor lenge de blir. De fleste har vel nok med å fore familien. Kan bli dyrt å ha slike omstreifende gamle gubber i kosten som later som de er musikkinteresserte bare for å bli traktert.
Men om du noen gang skulle forville deg hit lover jeg å fore deg.Brutalt men sant
Nei, i disse post covid tider er vi veldig bevist på hygiene, så vi holder oss til myndighetsregulert bakst.Var det heimelaga eller kjøpebakst?
JADA; SÆRLIG.Men om du noen gang skulle forville deg hit lover jeg å fore deg.Tror ikke jeg hadde våget å ha en gammel hardhaus som deg i huset med tom mage.
Takk for noen kjempefine timer med god musikk og selskap.Da har Tosken sagt farvel til formiddagens gjest, hedersmannen @Proethifi
Han kom med 6 napoleonskaker og 4 kg gjærbakst, så nå er jeg satt ut av kommisjon, men svært så hyggelig var det og det latet til at grotta ikke skuffet, selv om verten kanskje gjorde det, som måtte kaste inn håndkle etter to kakestykker og en snurre.![]()
![]()
Suger til meg komplimenter like skamløst som en svamp jeg.Takk for noen kjempefine timer med god musikk og selskap.MakkinTosh Katedralen er beste anlegget jeg har hørt, og absulutt vært et besøk.
![]()
Holdt på å ha det, men nei ikke ennå, er på vei!Har du noe av 10cc?
Ja, har jo hørt på dem.Der er det mange godbiter![]()
Nei, men plutselig gjorde jeg det.Er The Blue Nile noe du spiller?
Takk for tips! Kan ikke helt sette fingeren på dem, men de minner meg om mange band. Laidback til tusan.Tidal foreslo dem for noen dager siden (ettersom jeg liker Talk Talk), og de falt i smak. Liker spesielt godt andre album, Hats, men alle er bra.
Ja det må du haHoldt på å ha det, men nei ikke ennå, er på vei!
LangHva synes dere om listen her?
Plata har eg, det er spelaren som saknast...
Har du solgt spelaren?Plata har eg, det er spelaren som saknast...
La dialekten være OEg vonar han aldreg har eid han![]()
Sent, hadde litt tungt for det.Eg vonar han aldreg har eid han![]()
Hvilken av de synes du låter bestOrtofon vs Ortofon vs Ortofon vs Ortofon
Med så mange eksklusive pickuper, må det bli en shootout på Youtube
Uff, dette har jeg en klar oppfatning om, men er redd svaret vil virke lite objektivt uten en lang utredning og klare begrunnelser. Vet ikke om jeg er helt klar for det enda. La meg ta en runde med etterjusteringer av A90 og Anna Diamond, rippe lyden og lage videoen før jeg svarer.Hvilken av de synes du låter best
Tenkt litt frem og tilbake siden de dukket opp i mailen min i går. Skulle jeg hatt tårn nede hadde det ikke vært med tunge smultringer. Disse hadde nok passet bedre inn om jeg hadde et rent showromsoppsett oppe, noe jeg absolutt er villig til å bygge om amerikanerne sponser.ja, ja, nå kommer McIntosh sakte etter DIY gutta. På tide at de kom med noen flotte basstårn. Hvis det ikke var for prisen på 60.000,- EUR pr stk så ville det ikke vært så ille. Disse hadde uansett gjort seg pent i stua di.
Vis vedlegget 949951
Du får nok ta oppvasken et par-tre dager før du forsiktig sjekker med fruen som et par av disse er innenfor ukelønnen din.Tenkt litt frem og tilbake siden de dukket opp i mailen min i går. Skulle jeg hatt tårn nede hadde det ikke vært med tunge smultringer. Disse hadde nok passet bedre inn om jeg hadde et rent showromsoppsett oppe, noe jeg absolutt er villig til å bygge om amerikanerne sponser.![]()
Som du kanskje har fått med deg har fru Tosk nå satt meg i gang med et annet prosjekt som vil stjele all tid og alle midler utover høsten. Dette er ikke Toskens år.Du får nok ta oppvasken et par-tre dager før du forsiktig sjekker med fruen som et par av disse er innenfor ukelønnen din.
Vanskelige tider, du blir vel i det minste nybadet og ren til julaften? Får håpe på harde pakker under treet da.Som du kanskje har fått med deg har fru Tosk nå satt meg i gang med et annet prosjekt som vil stjele all tid og alle midler utover høsten. Dette er ikke Toskens år.