Disse har jeg aldri avfeid, disse har jeg aldri hørt omNår du driver og utvidger musikk horisonten prøv Gizmodrome med S.Copeland Mark King og Adrian Belew bla
Finnes på Vinyl
Vis vedlegget 909399
Disse har jeg aldri avfeid, disse har jeg aldri hørt omNår du driver og utvidger musikk horisonten prøv Gizmodrome med S.Copeland Mark King og Adrian Belew bla
Finnes på Vinyl
Vis vedlegget 909399
De platene kjenner jeg godt både med Benz og andre PU’r så derfor testet jeg de med Anna.Ja, selvfølgelig gjør du det, men herregud mann! Når det første du viser at du tester den flotte Anna med er Animals og Amused, da sitter du litt fast. Snakk om tørkende maling.![]()
Ja, selvfølgelig kjenner du de godt, faen meg det eneste du hører på. Kikket innom tråden din nå og så at du startet dagen med en av de 50 versjonene du har av DSOTM.De platene kjenner jeg godt både med Benz og andre PU’r så derfor testet jeg de med Anna.
Den sto der fra i gårJa, selvfølgelig kjenner du de godt, faen meg det eneste du hører på. Kikket innom tråden din nå og så at du startet dagen med en av de 50 versjonene du har av DSOTM.
Nå synes du sikkert jeg er skikkelig dust, men det var faen meg du som startet!Tok en HCS i tråden min...
Hadde et svar, men la oss gi oss mens leken er god.Den sto der fra i går![]()
Pluss på spydige innstikk og litt til så er du der, abstrakt tenking og ironi klare vi nok fintHehe, hvis det å ta en HCS er litt abstrakt tenking og svart ironi kan jeg skjønne at det ikke er like lett for alle..
Største dusten er vel han derre Waters...?![]()
Kjør på. Dette er Avec´en til min morgenkaffe!Hadde et svar, men la oss gi oss mens leken er god.![]()
Uff da... Hardt livPluss på spydige innstikk og litt til så er du der, abstrakt tenking og ironi klare vi nok fint![]()
Nå blir jeg snart ropt inn til frokost, så showet er nok over.Kjør på. Dette er Avec´en til min morgenkaffe!![]()
![]()
Så kan du bytte avatar....Grunnet tosken spark, måtte jeg bare legge inn en bestilling på mere vinylBare forsett
![]()
Kunne hatt hva som helst, men synes det er litt gøy holde meg til herrenSå kan du bytte avatar....
Brems nå litt. Avslører du deg selv nå?Nå blir jeg snart ropt inn til frokost, så showet er nok over.![]()
Hørt om husmors ferie?Brems nå litt. Avslører du deg selv nå?
Du tittulerer deg som en husmor. Er ikke dette en stor glipp?![]()
Ja nå fikk vi skikkelig medlidenhet med degHørt om husmors ferie?
Helgefrokosten har alltid vært fru Tosks ansvar, Tosken tar alle andre. I dag må jeg bake tre Calzone og en Pizza
Meget bra plate, i mine ører. Melankoli er noe eget..
Ja, men tror den tilhører en annen tid for meg. Klarte ikke helt å nyte den nå.Meget bra plate, i mine ører. Melankoli er noe eget..
Veldig tidatypisk her og,tidlig 2000.. Og så er det helt sant, "everybody is changing..."Ja, men tror den tilhører en annen tid for meg. Klarte ikke helt å nyte den nå.
Vinyl?Hva spiller Tosken nå?
Vis vedlegget 909674
Mye vakkert i den samlingen der
Man bidrar med det man kan.Hard working man!
Dømt til å skuffe en eller annen, skuffer meg selv også fra tid til annen.Skuffende egentlig, ikke en Solomon Burke plate så langt øyet kan se..heldigvis er du ennå ung
![]()
Hilsen kimbambe i fra kongo?Hva skal man gjøre med dette tro?Forte seg å bruke dem før kontoen merker dem?
Vis vedlegget 910046
Ja, var det første jeg sjekket!Hilsen kimbambe i fra kongo?![]()
Det var jo braJa, var det første jeg sjekket!Men Klarna kunne bekrefte at jeg hadde vært litt ivrig.