Engelske låttitler kan være rare, som How deep is your love. Jeg driter i hvor dyp den høna er. Eller når de synger do they know it's christmas at Ål. Kan noen ringe Ål og fortelle at det er jul…Tunnel of love er fin...![]()
Engelske låttitler kan være rare, som How deep is your love. Jeg driter i hvor dyp den høna er. Eller når de synger do they know it's christmas at Ål. Kan noen ringe Ål og fortelle at det er jul…Tunnel of love er fin...![]()
Ja, når jeg får mer enn to skiver i mono skal jeg det. Men Stones skal jeg ikke ha. Hverken de eller Zeppelin treffer meg. Dessuten huset de åpne pedofile artister.PS! Du må få deg mono stift og headshell på nye snurra di![]()
Nulltoleranse.Ja, når jeg får mer enn to skiver i mono skal jeg det. Men Stones skal jeg ikke ha. Hverken de eller Zeppelin treffer meg. Dessuten huset de åpne pedofile artister.![]()
Sikkert mange rockere som utnyttet unge groupies, men her snakker vi om voksne menn med åpne skamløse forhold til 13 åringer.Nulltoleranse.
Denne kalenderen er et tveegget sverd, for fru Tosk har satt en effektiv stopper for platekjøp før jul.masse annet i Mono verdt å sjekke ut,
start med:
Masterpieces - Duke Ellington, 2x45 mono
Kjøp den gjerne selv med stereo pickup
Prøve med noe svensk daDu vet det er temmelig mainstream i dette miljøet å skulle på liv og død skille seg ut. Bedriten, obskur norsk musikk og premenstruelle syngepiker går igjen blant disse rebellene. Få som skryter av å like pop og kommersielle suksesser. Hvor mange svermer ikke rundt intetsigende nobodyer som Radka Toneff eller Eva Cassidy, hvis eneste bragd er å stryke med før de gikk i glemmeboka sammen resten av danskebåtmusikerne.
Jepp, jeg vet jeg er heldig!![]()
![]()
Holder meg til ABBA jeg...Prøve med noe svensk da
Kos degNå blir alt så mye bedre
12 timer etter at jeg var på posten og leverte min trofaste følgesvenn, var jeg tilbake og hentet en ny.
Vis vedlegget 873273
Vet du? Det gjør jeg virkelig!Kos deg![]()
Den var på tilbud, (som kona mi alltid sier), også hadde jeg bursdagspenger. Plater tør jeg jo ikke kjøpe...Gratulerer med oppgradering! Det fortjener du!![]()
Såklart fortjener du at "alt blir bedre".. Det gjør vel alle, selv om det er ulike virkemål..Vet du? Det gjør jeg virkelig!![]()
Nja, jeg er ikke dum fordi jeg er tett! Vet ikke hvorfor du skal komme med slike stikk hele tiden? Tror ikke jeg har hakket så mye på deg. Seff tar jeg det med et smil, men du og ArneM (ref Sevaldtråden) er jo to boller rundt samme brunøye.Såklart fortjener du at "alt blir bedre".. Det gjør vel alle, selv om det er ulike virkemål..![]()
Legger meg flat ifht det, ikke sånn skrevet som ment.Nja, jeg er ikke dum fordi jeg er tett! Vet ikke hvorfor du skal komme med slike stikk hele tiden? Tror ikke jeg har hakket så mye på deg. Seff tar jeg det med et smil, men du og ArneM (ref Sevaldtråden) er jo to boller rundt samme brunøye.![]()
Og jeg er nok litt sliten. Sittet 4 timer i en svømmehall med rester av forkjølelse og periodevis øreverk. Men mest av alt fyrte jeg meg pga soppen i den andre tråden, du fikk restene.Legger meg flat ifht det, ikke sånn skrevet som ment.
Nei nå er ikke verden snill nok mot deg. Du får si fra litt før neste gang du er bortom Sofiemyrhallen da så kanskje jeg er hjemme og du kan ta en turOg jeg er nok litt sliten. Sittet 4 timer i en svømmehall med rester av forkjølelse og periodevis øreverk. Men mest av alt fyrte jeg meg pga soppen i den andre tråden, du fikk restene.
Skal nok klare å kreke meg opp til toppen der du bor før det. men nå skjer det jo så mange ting i grotta også, så lett å bare bli opptatt av eget.Nei nå er ikke verden snill nok mot deg. Du får si fra litt før neste gang du er bortom Sofiemyrhallen da så kanskje jeg er hjemme og du kan ta en tur![]()
Tror de fleste gjør best jobb selv jeg. Slow listening og kontinuerlig engasjement.Nei ikke ferdig, ingen snikker-hjelp foreløpig men tror du vil like foreløpig resultat likevel. I morgen og helgen skal jeg tune litt ekstra. Fikk litt sjokk i dag: det hjalp masse med litt ekstra avstand til MLP. Plutselig satt stemmene der de skal være! Nå er bredde og dybde omtrent som jeg er vandt med på Westminster. Avstand er tydeligvis ganske viktig med line source! Jeg har jo ikke peiling!! Men jeg lærer relativt fort heldigvis...
Køen hos meg nå vokser litt mer enn kona er fornøyd med.Jeg liker besøk men ja det skal gjerne være laidback. Er ikke glad i styr jeg heller. Kom når det passer du ;-)Tror de fleste gjør best jobb selv jeg. Slow listening og kontinuerlig engasjement.Glad du føler du lykkes på egenhånd!
Skal finne en passende anledning, men du må nok være tålmodig med meg. Er som sagt selvsentrert for tiden og liker best laidbacke visitter uten for mye analysering, forventninger og styr. Skvett kaffe, musikk og skitpreik er oppskriften på god lydopplevelse.![]()
Kø? Tosken står ikke i noen kø!Køen hos meg nå vokser litt mer enn kona er fornøyd med.Jeg liker besøk men ja det skal gjerne være laidback. Er ikke glad i styr jeg heller. Kom når det passer du ;-)
Lurer på hvilken plass jeg ligger på? Ta forresten vare på det du fintuner i helgen, ikke sikker på om hjelpemannen din treffer meg lydmessig hvis han får knote med spakene. Har ikke klart det før i hvert fallJeg kan få skviset deg inn på plass nr. 31 (foreløpig avbud) men kan ikke love noe![]()
Kun to plater jeg synes er bra Nebraska og River .Siden Bruce var oppe til diskusjon her så rekker jeg gjerne opp hånden og innrømmer å spilt han ganske mye opp i gjennom. Born In The USA var kanskje den platen jeg spilte mest på 80-tallet. I de senere år så har jeg spilt han så mye, men jeg syns fremdeles at bla. Born In The USA er en knallbra plate. Så er jeg enig i at han har blitt litt kjedelig i nyere tid, men der finnes flere knallbra låter inn i mellom![]()
![]()
Toskens arbeidsplass, altså Heimen AS er en akan bedrift.Ingen Tuborg?![]()
![]()
Jeg burde sikkert visst det, men jeg måtte faktisk google akan...Toskens arbeidsplass, altså Heimen AS er en akan bedrift.
Fortvil ikke! Var verneombud på tidligere arbeidsplass, min oppgave å ha innsikt i slikt.Jeg burde sikkert visst det, men jeg måtte faktisk google akan...![]()
![]()
![]()
Jaja, jeg har da backup! Men det er et komplisert oppsett med basser bak, en waveguide i diskanten som må håndteres godt nivåmessig og hvor man tar hensyn til spredning, noen resonanser fra mellomtoneelementene over 5k som jeg heller mot å kvele ved brattere deling som medfører nye kompromisser osv så det er nyttig med flere kokker her.Lurer på hvilken plass jeg ligger på? Ta forresten vare på det du fintuner i helgen, ikke sikker på om hjelpemannen din treffer meg lydmessig hvis han får knote med spakene. Har ikke klart det før i hvert fall
Dette er grunnen til at jeg vegrer meg for å kjøpe prototype!Jaja, jeg har da backup! Men det er et komplisert oppsett med basser bak, en waveguide i diskanten som må håndteres godt nivåmessig, noen resonanser fra mellomtoneelementene over 5k som jeg heller mot å kvele ved brattere deling som medfører nye kompromisser osv så det er nyttig med flere kokker her.
Men ikke det, det låter allerede veldig bra og ikke minst ganske "spennende"!
Dere er begge høyt opp på lista over ønsket besøk så snart jeg er noenlunde ferdig... vel ferdig blir man jo aldri men sånn 1.runde ferdig![]()
Målemafiaen?Arbeidslivets komité mot alkoholisme og narkomani, mangler bare at du er medlem i en sekt også nå.
Men det var faktisk etter eget ønske siden jeg liker å skru litt så da er det nok innaforDette er grunnen til at jeg vegrer meg for å kjøpe prototype!Nei, slik skal være ferdig tenkt når jeg legger penga på disken.