Fiser aldri i grotta, her samles bare gode opplevelser. Da går jeg enten opp eller inn på biblioteket avhengig av hvor fru Tosk er. Man skal jo ikke holde på vonde ting og det hjelper alltid å dele dem med andre.Kan være pga en del gass i lufta og![]()
Fiser aldri i grotta, her samles bare gode opplevelser. Da går jeg enten opp eller inn på biblioteket avhengig av hvor fru Tosk er. Man skal jo ikke holde på vonde ting og det hjelper alltid å dele dem med andre.Kan være pga en del gass i lufta og![]()
Det var tråkig. Er ingen begrensninger på den fra rettighetsinnehaver. Er du i Nord Korea?Ja det var silent ja! Ikke noe støy eller lyd da i det hele tatt fra den videoen...
Ingen problem med lyd herSå du påstår at andre enn meg får lyd fra den?
Elsker den også jeg, samt Cracked Actor og TimeDet hjalp å trykke se den på you tube! Min Bowie favoritt er Lady grinning soul![]()
Har liksom lagt elsk på de mer obskure låtene jeg. Cygnet Commitee, The Supermen, Velvet Goldmine, Candidate, Sweet Thing osv, osv. Masse perler i hans katalog som aldri har slått an.Rock N Roll SuicideFin oppbygging. En av mine favoritter
![]()
Det gjelder ofte flere, de minst kjente låtene er ofte de mest interessanteHar liksom lagt elsk på de mer obskure låtene jeg. Cygnet Commitee, The Supermen, Velvet Goldmine, Candidate, Sweet Thing osv, osv. Masse perler i hans katalog som aldri har slått an.
Føles jo slik noen ganger. Det var bra i går og det er bra i dag, bare nyanser.Snu på et rundt bord, herlig beskrivelse!![]()
Du mister vel litt kapasitet i bånn. Litt høyere fordreining i bassen når gjennomsnittlig spl passerer 105dB? Dette kan være et problem for dem som normalt lytter med godt over 100 dB60 den nye 120?
Etter å ha sittet og hørt lenge uten tordenveggen sto det klart for meg hvor jeg skulle forsøke å la Evidence spille fra. 60Hz ble konklusjonen. Om det bare er å snu på et rundt bort vet jeg ikke. Men dagens seanse har gitt meg stor tro og høy begeistring.
Kall meg gjerne persilleblad, men hvem orker sånne kontinuerlige lydnivåer over tid? Er det for å kunne gå rett fra dusjen og føne ballene til musikk?Du mister vel litt kapasitet i bånn. Litt høyere fordreining i bassen når gjennomsnittlig spl passerer 105dB? Dette kan være et problem for dem som normalt lytter med godt over 100 dB![]()
Nettopp. Så Tosken har kanskje prioritert fornuftig?Kall meg gjerne persilleblad, men hvem orker sånne kontinuerlige lydnivåer over tid? Er det for å kunne gå rett fra dusjen og føne ballene til musikk?
Spiller ingen rolle! Her skurrer det i blytunge smultringer og amatørsnekret løsøre uansett og når jeg når 120dB får jeg øreprolaps slik at Cohen høres ut som Barry Gibb.Du mister vel litt kapasitet i bånn. Litt høyere fordreining i bassen når gjennomsnittlig spl passerer 105dB? Dette kan være et problem for dem som normalt lytter med godt over 100 dB![]()
Det er ikke høyt før Abba høres ut som norsk death metal.Spiller ingen rolle! Her skurrer det i blytunge smultringer og amatørsnekret løsøre uansett og når jeg når 120dB får jeg øreprolaps slik at Cohen høres ut som Barry Gibb.
Den taktile følelsen av trykkbølgen på det under 40 hz handler om kontroll av etterklangen i rommet der nede. Jævlig vanskelig å få til. DSP kan rette noe på dette med det blir ikke det samme som om rommet er den som "retter" dette.
På en utendørs bassrigg der de laveste oktavene bare går igjennom deg, og deretter forlater deg for godt, har den deilige taktile følelsen nede rund 30-40 hz.
Det er bare jobbe på
Ja, men likevel en emulering. Føler mange problemer har 50 løsninger som hver skaper 50 nye. Om jeg skulle kjørt god dba, blir det å renske rommet til kledningen og lukke det. Ikke på min liste nå.Det er jo derfor DBA er så genialt på dette. Plan bølgefront som kanselleres bak i rommet.
Har du/dere noengang forsøkt hornsubber (det ville ikke forundre meg)? Var ganske fristet på de der fra Avantgarde Acoustic Basshorn XD som Gjallarhorn selger. Men syntes det ble veeeldig mye penger for noen stusselige 12-tommere + at de ikke akkurat er plasseringsvennlige... Hørt dem? Går jo an å bygge noe selv som passer selvsagt, gjør det ikke @inselwind ??Den taktile følelsen av trykkbølgen på det under 40 hz handler om kontroll av etterklangen i rommet der nede. Jævlig vanskelig å få til. DSP kan rette noe på dette med det blir ikke det samme som om rommet er den som "retter" dette.
På en utendørs bassrigg der de laveste oktavene bare går igjennom deg, og deretter forlater deg for godt, har den deilige taktile følelsen nede rund 30-40 hz.
Det er bare jobbe på
Har du ikke fått meg deg de berømte Shyhorna? Store som faen og dobbelt så stygge.Har du/dere noengang forsøkt hornsubber (det ville ikke forundre meg)? Var ganske fristet på de der fra Avantgarde Acoustic Basshorn XD som Gjallarhorn selger. Men syntes det ble veeeldig mye penger for noen stusselige 12-tommere + at de ikke akkurat er plasseringsvennlige... Hørt dem? Går jo an å bygge noe selv som passer selvsagt, gjør det ikke @inselwind ??![]()
www.hifisentralen.no
Jo jeg mistenkte at det var noe Shyhorn et eller annet sted ja...Har du ikke fått meg deg de berømte Shyhorna? Store som faen og dobbelt så stygge.
![]()
8x12_TOM's anlegg
You bet. Lanseres etter RMAF visningen (som går av stabelen øyeblikk).www.hifisentralen.no
Vis vedlegget 853024
Ah ehm ja ok... herregud det er så mange gærninger her at jeg får krype tilbake til "junior-tråden" snart hvor jeg fortsatt kan påstå at jeg har "tung hifi"
Ja vi småguttene må nok rett tilbake i barneavdelingenAh ehm ja ok... herregud det er så mange gærninger her at jeg får krype tilbake til "junior-tråden" snart hvor jeg fortsatt kan påstå at jeg har "tung hifi"![]()
Trygt å henge med meg vettu. Eneste med bakkekontakt blant alle disse skrullingene!Ah ehm ja ok... herregud det er så mange gærninger her at jeg får krype tilbake til "junior-tråden" snart hvor jeg fortsatt kan påstå at jeg har "tung hifi"
Men til å stå i en vanlig stue, er det fortsatt innafor eller?? Jeg har uansett ikke plass til mer
Vis vedlegget 853063
Melder meg på, håper det er ok for trådeierMen til å stå i en vanlig stue, er det fortsatt innafor eller??