Memorex Black

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
4.056
Hvor er det mulig å få kjøpt de svarte Memorex CD-R? Helst i Oslo.
Søk på nettet gir ikke resultat. På forhånd takk for svar!!

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Jeg ser at de fortsatt produseres, men vet ikke hvilke butikker som selger de i Oslo.
Jeg kjøpte 40 stykker for noen år siden og da var det Spaceworld som jeg kjøpte av, men de skulle slutte å føre disse, så jeg kjøpte de siste 10pack de hadde (på Skøyen)

Her er en link til forhandler (USA?)

www.memorex.com/html/products_detail.php?section=1&SID=1&PID=23&FID=3&opento=2
Mvh.KW

novgarod

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
60
Er det noen spesiell grunn til å bruke disse? Er de bedre enn andre CDer? Har selv opplevd at pakker med Memorex CDer har hatt uforholdsmessig mange CDer med feil. De har riktignok vært billige. De ser jo unektelik litt stilige ut disse svarte platene... :)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
novgarod skrev:
Er det noen spesiell grunn til å bruke disse? Er de bedre enn andre CDer? Har selv opplevd at pakker med Memorex CDer har hatt uforholdsmessig mange CDer med feil. De har riktignok vært billige. De ser jo unektelik litt stilige ut disse svarte platene... :)
Hei!
Siden du spør, så kan jeg jo svare at jeg i hvert fall trodde det etter at en profilert person hevdet at han brukte disse og at han hørte forskjell.
Jeg tenkte da slik at da kjøper jeg de (så er jeg sikker ;D ) siden prisen likevel ikke er/var avskrekkende.
Jeg vet ikke om jeg tror det er noen forskjell lenger(m.a.o. har ingen formening), og vedkommende person som i sin tid hevdet det kan jo komme på banen å si hvorvidt han fortsatt mener/påstår at de er bedre enn annet.
Jeg har fortsatt noen tipacks liggende (bruker sjeldent slikt) og prisen står fortsatt på esken 149.- for 10 stykker (noen år siden nå da).
Mvh.KW

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
4.056
KW skrev:
Jeg har fortsatt noen tipacks liggende (bruker sjeldent slikt) og prisen står fortsatt på esken 149.- for 10 stykker (noen år siden nå da).
Mvh.KW
Har også lest meg til at disse er bedre, det er derfor jeg jakter på dem. Kom gjerne med erfaringer! Jeg får kanskje kjøpe av deg et par pakker, KW! :)

Hilsen Egil

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
erlandsen skrev:
KW skrev:
Mvh.KW
Har også lest meg til at disse er bedre, det er derfor jeg jakter på dem. Kom gjerne med erfaringer! Jeg får kanskje kjøpe av deg et par pakker, KW! :)

Hilsen Egil
Det var deg ja ;D
Bare kom du så skal du få kjøpt ;D
Mvh.KW

Topp Bunn