- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Huff
gismo skrev:Melodi grand prix.... ???
Norge spiller jo EM-kamp :![]()
Får bare håpe at du har et haifidelity-anlegg som tåler påkjenninga.HoJ skrev:Bare flotte sanger denne gangen også... bare må ha MGP-Definale-Live-DVD
Så topp kvalitetsmusikk bør jo alle anlegg klare å fikse. KKV-kvalitet dette her tipper jeg.ErosLoveking skrev:Får bare håpe at du har et haifidelity-anlegg som tåler pkjenningen.HoJ skrev:Bare flotte sanger denne gangen også... bare må ha MGP-Definale-Live-DVD
Haha! Enig med deg!BT skrev:og dessuten, MGP er jo det programmet i året vi elsker aller mest å hate. Klart vi må se!
Innimellom greit nok å se som visuell støy, men helst slippe å høre.BT skrev:og dessuten, MGP er jo det programmet i året vi elsker aller mest å hate. Klart vi må se!
Alle har vel ikkje sagt at låtane er grusomme?Borgenvik skrev:Synes det er topp underholdning at folk bruker tid på å slakte et program som de tydeligvis ikke liker, men som de åpenbart ser på, siden de synes alle låtene er så fæle.. Hvorfor se på det, når alle her i tråden synes det er så grusomt?
BT skrev:og dessuten, MGP er jo det programmet i året vi elsker aller mest å hate. Klart vi må se!
Synd?gismo skrev:BT skrev:og dessuten, MGP er jo det programmet i året vi elsker aller mest å hate. Klart vi må se!bare synde det falt sammen med håndball EM i år...;D
gismo
Neida..Audiophile-Arve skrev:Alle har vel ikkje sagt at låtane er grusomme?Borgenvik skrev:Synes det er topp underholdning at folk bruker tid på å slakte et program som de tydeligvis ikke liker, men som de åpenbart ser på, siden de synes alle låtene er så fæle.. Hvorfor se på det, når alle her i tråden synes det er så grusomt?
ErosLoveking skrev:Synd?gismo skrev:BT skrev:og dessuten, MGP er jo det programmet i året vi elsker aller mest å hate. Klart vi må se!bare synde det falt sammen med håndball EM i år...;D
gismo
Eros, din avstand fra både Melodi Grand prix og EM er tydelig og du prediker dette
Jeg respekterer ditt synspunkt og ståsted, får håpe du drevet idrett så du har krefter til å stå oppreist
HFS er for oss alle ;D ;D
gismo
Egentlig helt topp. Samle sammen alt på engang.................
Det høyrest ut som du er såpass rasjonell at du fortener stemmerett, både med og utan SMS....ErosLoveking skrev:råskinn på sportsfiske og god rock. Er det bra nok? :-*
edit: og så skyter jeg høl i lufta i hedmarken en gang iblant.............![]()
Har hytte i Rendalen, Fiskemulighetene er mange, men har dessverre vært litt dårlig på å benytte meg av de. Kan jo nevne "fasiliteter" som Glomma, Rena, små og store vann som f.eks Storsjøen. Mulighetene er enorme, og skogene "uendelige", så det blir mest å lufte et hagleskudd, derav "høl i lufta", en gang iblant. Med totalrenovert hytte av i høst, og forhåpentligvis ny gjestehytte i løpet av året, kommer nok turene oppover til å bli langt hyppigere.Audiophile-Arve skrev:Det høyrest ut som du er såpass rasjonell at du fortener stemmerett, både med og utan SMS....ErosLoveking skrev:råskinn på sportsfiske og god rock. Er det bra nok? :-*
Kva fiskar du etter på Hedmarken? Visste ikkje at der var fisk....
Det er berre under julegudstenesta at fiskeprat er upassande.ErosLoveking skrev:Har hytte i Rendalen, Fiskemulighetene er mange, men har dessverre vært litt dårlig på å benytte meg av de. Kan jo nevne "fasiliteter" som Glomma, Rena, små og store vann som f.eks Storsjøen. Mulighetene er enorme, og skogene "uendelige", så det blir mest å lufte et hagleskudd, derav "høl i lufta", en gang iblant. Med totalrenovert hytte av i høst, og forhåpentligvis ny gjestehytte i løpet av året, kommer nok turene oppover til å bli langt hyppigere.Audiophile-Arve skrev:Det høyrest ut som du er såpass rasjonell at du fortener stemmerett, både med og utan SMS....ErosLoveking skrev:råskinn på sportsfiske og god rock. Er det bra nok? :-*
Kva fiskar du etter på Hedmarken? Visste ikkje at der var fisk....
Noen som sa OT her. ;D
Edit: ser jo nå at tråden er korrekt plassert i OT sikkert fordi MGP har lite med musikk å gjøre, så da er det vel like greit. :-X :-X :-X
Han hadde no pen stemme, og så var han frå grannelaget, slik du seier. Ein skal vere raus med grannen, slik at det vert god granneskap. God granne er betre enn bror på Vestlandet, veit du...f skrev:Hvis det klønete forsøket på en operasang skal representere Norge i MGP 2010. Da er det siste gang undertegnede hører/ser på MGP!!!!
Selv om personen var fra Skien, og er venn med siste års vinner, så er dette noe av dårligste som er fremført!!!
Hva har opera i en MGP å gjøre???
;D sportfiske er jo bare helt flott og holder deg nok oppgående ErosErosLoveking skrev:edit: og så skyter jeg høl i lufta i hedmarken en gang iblant.............![]()
Det hender seg at det også ryker med no bark og kvist, og en tyttebær eller to i ny og ne. :gismo skrev:;D sportfiske er jo bare helt flott og holder deg nok oppgående ErosErosLoveking skrev:edit: og så skyter jeg høl i lufta i hedmarken en gang iblant.............![]()
Men de høla du lager i lufta i Hedmark....ikke bra..hmmm 8)
gismo
Enda godt at det er i Rendalen denne "raseringa" foregår da 8) ;D ;DErosLoveking skrev:Det hender seg at det også ryker med no bark og kvist, og en tyttebær eller to i ny og ne. :gismo skrev:;D sportfiske er jo bare helt flott og holder deg nok oppgående ErosErosLoveking skrev:edit: og så skyter jeg høl i lufta i hedmarken en gang iblant.............![]()
Men de høla du lager i lufta i Hedmark....ikke bra..hmmm 8)
gismo![]()