Medlemsmøte i nynorsklauget.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Audiophile-Arve skrev:
ENDELEG ER MØTET SLUTT.
Er det nye saker som skal takast opp på medlemsmøtet?
Kan hende burde nynorsklauget kreve at alle hifiimportørar skal ha manualar på nynorsk, ikkje berre på bokmål og engelsk.

Det er ein menneskjerett å kunne lese ein manual på sitt eige språk.

Roy

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
R.E.S. skrev:
Audiophile-Arve skrev:
ENDELEG ER MØTET SLUTT.
Er det nye saker som skal takast opp på medlemsmøtet?
Kan hende burde nynorsklauget kreve at alle hifiimportørar skal ha manualar på nynorsk, ikkje berre på bokmål og engelsk.

Det er ein menneskjerett å kunne lese ein manual på sitt eige språk.

Roy
Sant nok, men på den andre sida: Bruksrettleiingar er berre for kvinnfolk og pyser......dette må vi sjølvsagt ta opp.

N

nb

Gjest
(ny)Norsk manglar eit godt ord som motsvarar det engelske "flatmate". Sambuar er ikkje presist nok

Eg vil med dette be det lokale språkrådet ta stilling til offisiell innføring av "medbuar".

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
nb skrev:
(ny)Norsk manglar eit godt ord som motsvarar det engelske "flatmate". Sambuar er ikkje presist nok

Eg vil med dette be det lokale språkrådet ta stilling til offisiell innføring av "medbuar".
Eit særs viktig tema. Men har vi ting som går meir i retning våre fagfelt? Sjølv kunne eg tenkje meg å finne erstaningsord for WAF og Affeksjonskoeffisient.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Audiophile-Arve skrev:
Sjølv kunne eg tenkje meg å finne erstaningsord for WAF og Affeksjonskoeffisient.
WAF - Kjerringsemjefaktoren (KSF)
Affeksjonskoeffisient - Gamalhugleikgraden (GHG)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
R.E.S. skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Sjølv kunne eg tenkje meg å finne erstaningsord for WAF og Affeksjonskoeffisient.
WAF - Kjerringsemjefaktoren (KSF)
Affeksjonskoeffisient - Gamalhugleikgraden (GHG)
Kjerringsemjefaktor var bra, men gammalhugleik er noko anna, tilsvarande nostalgi, trur eg. Affeksjon - å vere i affekt over noko.....brukast i dette høvet som uttrykk for kor mykje ein hifi-dings vert brukt i høve investerte kroner.....

M

Morpheus

Gjest
Eg har lenge vore plaga av å finne noko som kan stetta bokmålsordet "mulighet". Moglegheit er ikkje ein passande stettnad for dette ordet slik eg ser det. Nokre innspel frå illuminerte menneskjer som er i kjømda her inne?

K

kbwh

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
nb skrev:

Eit særs viktig tema. Men har vi ting som går meir i retning våre fagfelt? Sjølv kunne eg tenkje meg å finne erstaningsord for WAF og Affeksjonskoeffisient.
Er dei leigetakerar kan dei vel kalla seg samleierar.

I fagfeltet treng vi eit godt ord for spikes. Eg speler inn naglar.

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Audiophile-Arve skrev:
nb skrev:

Naglar er vel meir brukt om spikar. Kva med nålebein? Nagleføter? Naglebein..

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Valentino skrev:
Audiophile-Arve skrev:
nb skrev:

Samleietakar?
Diverre vert nok stavemåten "samleige". Så det vert nok ikkje fullt så moro som du håpa på.

K

kbwh

Gjest
Uteletne bokstavar er alltid moro, raudeblyant eller ikkje.

N

nb

Gjest
Morpheus skrev:
Eg har lenge vore plaga av å finne noko som kan stetta bokmålsordet "mulighet". Moglegheit er ikkje ein passande stettnad for dette ordet slik eg ser det. Nokre innspel frå illuminerte menneskjer som er i kjømda her inne?
høve

Det er og tillete å skrive "moglegheit" sjølv om en personleg tykkjer at ein stilrein nynorsk gjer seg best utan for mange ord som endar på -heit

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
nb skrev:

Flatbankar er vel ordet du søkjer. Men, roleg no. Ikkje alle målfolk er homsar. Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta. Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål.

K

kbwh

Gjest
Eg vil nytte høvet til å ynskje alle møtedeltakarane lukke til.

M

Morpheus

Gjest
nb skrev:
Morpheus skrev:
høve

Det er og tillete å skrive "moglegheit" sjølv om en personleg tykkjer at ein stilrein nynorsk gjer seg best utan for mange ord som endar på -heit
Takker :). Høvet var eit passande ord ja!

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Eg kan ikkje love at eg kan delta på heile møtet. Eg vonar møtelyden kan sjå hjå fingrane med at det vært særs vanskeleg å delta då eg er oppteken med å fly til Bali i Indonesia og nokre dagar seinare til Manila på Filippinane og Yokohama i Japan.

Men eg er attende 4. mars, og om medlemsmøte tek like lang tid som årsmøte, så har eg god tru på at eg rekk avslutninga.

Roy

O

OldBoy

Gjest
R.E.S. skrev:
Men eg er attende 4. mars, og om medlemsmøte tek like lang tid som årsmøte, så har eg god tru på at eg rekk avslutninga.

Roy
God tur!

4. mars er en bra dato. Rekke avslutninga?? 4. mars lyt vi nærme oss avslutninga på val av ordstyrar.

:) :) :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Eg såg at her hadde Arve vært aktiv du, fyren har jo vinterferie, og det er sikkert ikkje så mykje å finne på, men han fremstod jo plutselig som helt hyper, før det då gikk opp for meg at han rett og slett hadde jobbet intenst for å bli ferdig med skipingsmøtet til nynorsklauget. Godt jobbet Arve, eg foreslår deg som ordstyrer denne gangen og eg, du klarte det bra sist og RES blir jo vekke nokken uker..

Affeksjonskoeffisient kan jo vere kjærleiksgrad, følelsesgrad..

Spikes- Stå-på-tuppar

Det e litt tidlig på dag for den store tankevirksomheten...

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Eg seier meg samd med forslaget til Komponenten, og gjer mi røyst til Arve som ordstyrar.

Bokmålbrukarane ville ikkje ha kringlasting som den norske forma for podcast. Kan ikkje vi ta det inn i vår målform?

Roy

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg er takksam for heideren som har vorte meg til del. Det er tidleg, så ordstyring kan vi ta etter kvart som vi har definert saklista.
Kringkasting er veldig bra, Roy.
Men lat oss no samle fleire saker til saklista. Vi har dårlege erfaringar med eventuelt, så lat oss bruke god tid til å samle viktige emne på førehand.

K

kbwh

Gjest
KringLASTING er overført til det andre målføret mitt. Fantastisk ord.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Viktige ting til sakslisten.

Vel eg syns no fremdeles at dette med tre kjønn e ett for mye eg då, kan vi ikkje, om ikkje annet, diskutere det Arve?? Du vet sånn for og imot, fordeler og ulemper??

Vi må jo finne på ord for alle engelske ord vi bruker i språket, sånn så de gjør på Island.

Kan jo begynne med Hifi...ka e nynorsk for High fidelity?

Høg troskap.. så blir det Hø-tr lite elegant om ikkje annet..

Ka ville Ivar ( han med det rare skjegget) gjort??

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Ei mellombels oppsummering av saklisteframlegga så langt. Med mindre leiaren har merknadar, meiner eg alle saman må godkjennast:

Sak 1. manualar på nynorsk

Sak 2. Høvelege omgrep som erstatning for flatmate, kringlasting, høgtru, WAF og affeksjonskoeffisient (andre omgrep vert også lagde under sak 2)

Sak 3. BB sitt krav ”Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.”

Sak 4: BB sitt seksualliv, jfr utsegnet ”Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål”.

Sak 5: Kompe sin frustrasjon over kjønna: jfr utsegnet: ”tre kjønn e ett for mye”

Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Sak 7: (som eg melder sjølv) Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Er det då noko meir å melde?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dette ser særs bra ut. Det varmar og sjå viljen til resultat som lyser av denne sakslista.
Eit forslag må eg få føre fram for sakslista. Nokon må ta ansvar for å finne gode nynorske ord for seglaruttrykka "lens", "slør", og "kryss".

Like eins må ein ha gode ord for tauverket ombord. "Skjøte" og "fall".

Dette er naturlegvis særs viktig. Det skjønar alle.

P

Parelius

Gjest
Eg vil at vi under eventuelt hald fram med den forrige eventuelthandsaminga. Det er ikkje slutt med strofar frå songen om kvitekrist. Ei heller er vel drukkenbolten heilt tørr, vil eg tru.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
oddgeir skrev:
Dette ser særs bra ut. Det varmar og sjå viljen til resultat som lyser av denne sakslista.
Eit forslag må eg få føre fram for sakslista. Nokon må ta ansvar for å finne gode nynorske ord for seglaruttrykka "lens", "slør", og "kryss".

Like eins må ein ha gode ord for tauverket ombord. "Skjøte" og "fall".

Dette er naturlegvis særs viktig. Det skjønar alle.
Desse seglaruttrykka finnest ganske sikkert i dialektane vestpå, dei har berre gått i gløymeboka. Rette mann til å greie ut om dette hadde vore professor Reidar Djupedal (ja, faren til han som var statsråd), som hadde ei stor samling dialektord, ikkje langt unna same storleik som samlinga hans Ivar (han som vi er så glade i).
Så det er berre å finne desse. Gjerne på høgnynorsk.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
1. Eg vil at vi under eventuelt hald fram med den forrige eventuelthandsaminga.
2. Det er ikkje slutt med strofar frå songen om kvitekrist.
3. Ei heller er vel drukkenbolten heilt tørr, vil eg tru.
1. Her skal det ikkje handsamast noko eventuelt, nei. Det får eventuelt vere i eit eige eventueltmøte. Som vi eventuelt held etter at vi eventuelt er ferdige med medlemsmøtet.

2.Prøv å finne ut av dette: <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1HB1aVRg0f8&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1HB1aVRg0f8&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

3. Åjaudu! Klinkande!

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Eg foreslår at nynorsklauget blir nedlagt. Her er bare vås, og språket virkar kunstig.

O

OldBoy

Gjest
BBking skrev:
Eg foreslår at nynorsklauget blir nedlagt. Her er bare vås, og språket virkar kunstig.
Det er ikke lett å få flertall for å nedlegge noe som til de grader lever opp til medlemmenes intensjoner.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
BBking skrev:
Kanskje vi skal ha ein sak om å ekskludere BB?
Har vi paragrafar for sånt? Eller skal vi lage ein resolusjon?
I alle høve skal eg rette fanten:

Eg foreslår vil komme med framlegg om at nynorsklauget blir nedlagt. Her er bare berrevåsvas, og språket virkar verkar kunstig.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Audiophile-Arve skrev:
BBking skrev:
Kanskje vi skal ha ein sak om å ekskludere BB?
Har vi paragrafar for sånt? Eller skal vi lage ein resolusjon?
I alle høve skal eg rette fanten:

Eg foreslår vil komme med framlegg om at nynorsklauget blir nedlagt. Her er bare berrevåsvas, og språket virkar verkar kunstig.
Du understreker poenget mitt på en fantastisk flott måte. Gratulerer.

O

OldBoy

Gjest
Paragrafane seier at BB King er like meningsberettiget som enhver annen som har meninger. Paragrafane seier også at i enhver organisasjon er det fullt lovlig både å gi uttrykk for at organisasjonen ikke tjener medlemmenes interesser, og som en konsekvens av dette, å foreslå nedleggelse.

Vi kan såleis ikkje ekskludere BB King. Vi kan derimot velge å anta at hans forslag bare er et hjertesukk, og ikke et formelt forslag om å gå til avstemning blant medlemmene.

Raudeblyanten er trolig det sterkeste virkemidlet du har til rådighet. Og husk for all del å sende regning!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
BBking skrev:
Audiophile-Arve skrev:
BBking skrev:
Du understreker poenget mitt på en fantastisk flott måte. Gratulerer.
Hugs: Den som rettar, har alltid siste ordet!

Du understreker understrekar - dessutan strekar eg over, ikkje under.poenget mitt på en einfantastisk flott måte.
8)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Paragrafane seier at BB King er like meningsberettiget som enhver annen som har meninger. Paragrafane seier også at i enhver organisasjon er det fullt lovlig både å gi uttrykk for at organisasjonen ikke tjener medlemmenes interesser, og som en konsekvens av dette, å foreslå nedleggelse.

Vi kan såleis ikkje ekskludere BB King. Vi kan derimot velge å anta at hans forslag bare er et hjertesukk, og ikke et formelt forslag om å gå til avstemning blant medlemmene.

Raudeblyanten er trolig det sterkeste virkemidlet du har til rådighet. Og husk for all del å sende regning!

Då vel vi å tru at BB er hjartesukkande i dag. (fint å vere ordstyrar og sekretær, han har ikkje mykje å stille opp mot det)

Topp Bunn