Medlemsinfo

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Kan alle som er og vil være medlem i Skedmo sende meg pm. med fullt navn, adresse e-mail og telefonnr. På forhånd takk.
Når jeg har fått denne listen sender jeg info. til alle på e-mail. Jeg passer også på å holde denne oppdatert.
 

Muteki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.11.2010
Innlegg
109
Antall liker
38
Torget vurderinger
2
gjorde ikke vi nettopp noe lignende etter julebordet? Kan vel hende den stoppa opp hos noen som ikke er så aktive på forumet?

Muteki
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
HeheHehe det er mulig. Jeg til tider lite aktiv på sentralen. Hvem har lista ? Jeg har fått info fra 2 til nå. Hva med privat facebook gruppe. Er alle på face ?
 
Sist redigert:

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.991
Antall liker
20.126
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Nope. Har ikke Facebook...
Skal sende deg info imorgen. Hater å skrive på tlf.
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Halla Retep. Supert. Hater selv sms ;)
Det er uansett veldig greit med andre kilder enn hifisentralen. Kanskje jeg skal lage en enkel www side der vi har info om møter med bilder, medlemer osv. skriver selvfølgelig ikke telefonnr. o.l. der.
Før treff kan den som skal arrangere sende ut meldig på e-mail, påmeldig bør være bindene og skje minst 1 uke i forveien. Høres det greit ut ? Da har arrangør sjansen til å avlyse hvis oppmøtet blir veldig dårlig.
Når jeg har litt mer medlemsinfo sender jeg ut lista til alle per mail. Kom igjen folkens! Det er flere enn 3 + meg selv i klubben ;)
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.991
Antall liker
20.126
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Egen nettside hadde vert tøft..
 

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
249
Torget vurderinger
16
Etter bra oppmøte hos Bjørn (Jonas) siste lørdag Aug. tenker jeg det hadde vært fint hvis medlemmene kan tenke på hvem som ønsker å ha neste treff som blir første Julebordet i Des.. deretter siste lørdag feb.. 2016 siste lørdag april osv.
 
Topp Bunn