Medlemmers manglende sletting av annonser.

Aries55

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.11.2007
Antall liker
0
Hei. Dere bør innskjerpe overfor medlemmene at man sletter annonser på bruktbørsen når produktene er solgt. Det har irritert meg gang på gang at produkter er solgt til tross for at annonsen har stått inne i ukesvis, også etter salget. Jeg forstår heller ikke vitsen med at man markerer "solgt" i annonsen i stedet for å slette den. På den måten blir helt uinteressante annonser stående og ta opp unødig plass, og gjøre det hele mer uoversiktlig.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hei,

Det er faktisk mulig å slette egne annonser på bruktbørsen, men det kan se ut som selve knappen med "slett" ikke er tilstede. Jeg skal se på dette.

Når det gjelder folks egen oppfølging av egen annonse kan vi kun oppfordre, men det er ikke så lett for oss å se hva som er solgt eller ikke uten at brukeren selv følger opp.

Mvh
Høvdingen

O

OivindJ

Gjest
olast skrev:
Jeg forstår heller ikke vitsen med at man markerer "solgt" i annonsen i stedet for å slette den.
Tror mange flere enn meg, setter pris på de annonsene som har blitt stående med ordet *SOLGT* i overskriften.

Gir et bedre inntrykk av priser og tilgjengelige produkter å ha et større antall annonser å bla igjennom.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
En slik "mine annonser" knapp slik som på avtorget hadde lettet hele prosessen med å lete frem og slette gamle annonser.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
En slik "mine annonser" knapp slik som på avtorget hadde lettet hele prosessen med å lete frem og slette gamle annonser.
Hvis du går inn på bruktbørsen, deretter på "rediger profil", så vil du nederst se at det står "se alle annonser fra dette medlem". Jeg skal lage en knapp som er litt lettere tilgjengelig.

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
olast skrev:
Hei. Dere bør innskjerpe overfor medlemmene at man sletter annonser på bruktbørsen når produktene er solgt. Det har irritert meg gang på gang at produkter er solgt til tross for at annonsen har stått inne i ukesvis, også etter salget. Jeg forstår heller ikke vitsen med at man markerer "solgt" i annonsen i stedet for å slette den. På den måten blir helt uinteressante annonser stående og ta opp unødig plass, og gjøre det hele mer uoversiktlig.
Hvorfor gjør folk dette?
"Se på meg, jeg har solgt dingsen min. Æddabædda!"

Hva er vitsen? Om du ikke lengere har noe til salgs, slett annonsen.
Om du har bumpet annonsen din flere ganger med sitat knappen, må du slette det/de siste innlegget/innleggene først. Så kan du slette det opprinnelige.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Eivind E skrev:
olast skrev:
Hvorfor gjør folk dette?
"Se på meg, jeg har solgt dingsen min. Æddabædda!"

Hva er vitsen? Om du ikke lengere har noe til salgs, slett annonsen.
Om du har bumpet annonsen din flere ganger med sitat knappen, må du slette det/de siste innlegget/innleggene først. Så kan du slette det opprinnelige.
Jeg foretrekker at man skriver solgt i annonsen, og ikke sletter den. Da slipper jeg å leite hue og ræ..a av meg for å finne en annonse som ikke eksisterer lenger.. ;)

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Mein høvding!

Det er ikke mulig å lage en solgt-knapp, da? I stedenfor slett, liksom.
Den kan fungere slik at anonsen står som solgt i 24 timer ell no slækk, før den automagisk blir slettet.

Ich it mulig?

PK

K

kbwh

Gjest
pks, mein Freund, hast du dein Schuldeutsch ganz vergessen?

Jeg synes det er fint når annonser markeres "solgt", og gjør det slik selv. Det gir folk som følger markeded bedre info, gjør det ikke?
Trenger egentlig annonser slettes om de markeres med solgt?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Valentino skrev:
pks, mein Freund, hast du dein Schuldeutsch ganz vergessen?
OK, je skjønte pks, mein og Freund, resten er gresk (eller tysk)...
Valentino skrev:
Trenger egentlig annonser slettes om de markeres med solgt?
Je syns det er ryddigere da.. Eldre anonser som ikke er solgt er jo nesten kul i havet og finna at.

Èn dag med solgt, så vekk.

Pk

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Når folk "solgt" merker annonsene sine havner jo de øverst, foran annonser som ikke er solgt.
Dette er jo bare tull.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Hvis man kun redigerer "solgt" inn i overskriften, så havner de ikke på toppen. Hvis man siterer seg selv havner de på toppen, men den muligheten er jo nå tatt bort.. ;)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Kort oppsummert, så er det ikke lenger mulig å "bumpe" eller havne på toppen lenger.

Mvh
Høvdingen

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
pks skrev:
Mein høvding!

Det er ikke mulig å lage en solgt-knapp, da? I stedenfor slett, liksom.
Den kan fungere slik at anonsen står som solgt i 24 timer ell no slækk, før den automagisk blir slettet.

Ich it mulig?

PK
Den tanken her synes jeg er fin, veldig lurt, automatisk sletting etter et døgn eller så. :D

Høvdingen skrev:
Kort oppsummert, så er det ikke lenger mulig å "bumpe" eller havne på toppen lenger.

Mvh
Høvdingen
Fin ordning det Høvding! :)
Bare det at nå kommer sikkert noen til å lage seg en ny annonse, nettopp for å havne på toppen, da blir det mange annonser på samme produktet, men slik var det vel før også?

O

OivindJ

Gjest
LA DEM STÅ!!

De gir et visst inntrykk av pris, tilgjenglighet, osv

Information, Information, Information..

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Hvis det er ønske om å ha dem, kan de kanskje flyttes over i en solgt-mappe der de slettes automatisk etter 1 mnd eller lignende.

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
120
Torget vurderinger
2
OivindJ skrev:
LA DEM STÅ!!

De gir et visst inntrykk av pris, tilgjenglighet, osv

Information, Information, Information..
Enig, de fleste setter jo "solgt" i annonsen når det ikke er noe å hente lenger ;)

Topp Bunn