McIntosh - Turkise VU-metere - HiFiens svar på kitch

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Dagferske bilder av anlegg. Mens man venter på Acutus....

    Anlegg, pr.201012 002.jpg
    Anlegg, pr.201012 003.jpg
    Anlegg, pr.201012 001.jpg
    Slik omtrent ser oppsettet ut idag. Efter "Acutus stunt", blir neste oppgradering Mc. 1,2 kW:).
    Er klar over at H.T. ikke er vakre.

    mvh
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.316
    Antall liker
    83.408
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Tøft oct, likte spesielt at du spiller blokkfløyte ;)
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    @ Salamander: Er evig takknemlig for dine instruksjoner om hvordan poste bilder:).

    mvh
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
    Alle forforsterkerne til McIntosh har egen inngang/mulighet for å velge en inngang som passthrough/HT-inngang med fixed gain, men ingen av de integrerte har muligheten til dette. Jeg håper dette kommer på fremtidige modeller, for jeg er interessert i å teste ut en integrert fra McIntosh men må ha denne funksjonen da jeg har et rom som kombinerer både stereo og multikanal til film.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
    Alle forforsterkerne til McIntosh har egen inngang/mulighet for å velge en inngang som passthrough/HT-inngang med fixed gain, men ingen av de integrerte har muligheten til dette. Jeg håper dette kommer på fremtidige modeller, for jeg er interessert i å teste ut en integrert fra McIntosh men må ha denne funksjonen da jeg har et rom som kombinerer både stereo og multikanal til film.
    Rett og slett utrolig svakt av mcintosh. Men kjører bare inn på en av inngangene og setter volum på full guffe! Håper det går greit...
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har tidligere satt volumet fast på 50 eller 60. Det er mye tryggere dersom man med en feil skifter til et input hvor det er signal. Da er h***ete løs!

    for øvrig så krever forforsterkerne som har ht passthrough et 5v-12v trigger signal fra av-preampen for å aktivere passthrough funksjonen. Dette kan jukses til med en annen spenningskilde. Uten dette så funker ikke passthrough.

    edit: trigger signalet kobles med en 1/8" jack
     

    HoPPe`S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    297
    Antall liker
    286
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    1
    Siden så mange har lagt ut bilder av sitt oppsett så slenger jeg meg på her, ett par av disse bildene har vært postet tidligere i denne tråden.
    84556d1321055399-b-w-klubben-025.jpg
    84555d1321055390-b-w-klubben-028.jpg
    96854d1350766999-b-w-klubben-076.jpg
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
    Alle forforsterkerne til McIntosh har egen inngang/mulighet for å velge en inngang som passthrough/HT-inngang med fixed gain, men ingen av de integrerte har muligheten til dette. Jeg håper dette kommer på fremtidige modeller, for jeg er interessert i å teste ut en integrert fra McIntosh men må ha denne funksjonen da jeg har et rom som kombinerer både stereo og multikanal til film.
    Rett og slett utrolig svakt av mcintosh. Men kjører bare inn på en av inngangene og setter volum på full guffe! Håper det går greit...
    Helt til du skifter inngang, da....
     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    McIntosh Mac 4100


    Er dette en modell som er solgt her i landet?
     
    Sist redigert:

    nightowl

    Medlem
    Ble medlem
    16.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    25
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
    Alle forforsterkerne til McIntosh har egen inngang/mulighet for å velge en inngang som passthrough/HT-inngang med fixed gain, men ingen av de integrerte har muligheten til dette. Jeg håper dette kommer på fremtidige modeller, for jeg er interessert i å teste ut en integrert fra McIntosh men må ha denne funksjonen da jeg har et rom som kombinerer både stereo og multikanal til film.
    Rett og slett utrolig svakt av mcintosh. Men kjører bare inn på en av inngangene og setter volum på full guffe! Håper det går greit...

    De fleste integrerte McIntosh har mulighet for splitting av for- og effektforsterker (gjelder også MA6300). Hvis man bruker en ekstern inngangsvelger (f.eks fra B-tech), kan man velge mellom pre ut fra Mc eller fra kinoforsterkeren.

    Er vel ingen løsning for purister, men det burde funke. Har ikke prøvet dette selv.

    mvh
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    eddie, på min c2300 var det en meny på pre ampen, og man kunne stille en av inngangene i passthrough, vet dog ikke om det er slik det er på din, men vil tro det er en slik funskjon hvis det står i testene at den skal ha slikt
    Alle forforsterkerne til McIntosh har egen inngang/mulighet for å velge en inngang som passthrough/HT-inngang med fixed gain, men ingen av de integrerte har muligheten til dette. Jeg håper dette kommer på fremtidige modeller, for jeg er interessert i å teste ut en integrert fra McIntosh men må ha denne funksjonen da jeg har et rom som kombinerer både stereo og multikanal til film.
    Rett og slett utrolig svakt av mcintosh. Men kjører bare inn på en av inngangene og setter volum på full guffe! Håper det går greit...

    De fleste integrerte McIntosh har mulighet for splitting av for- og effektforsterker (gjelder også MA6300). Hvis man bruker en ekstern inngangsvelger (f.eks fra B-tech), kan man velge mellom pre ut fra Mc eller fra kinoforsterkeren.

    Er vel ingen løsning for purister, men det burde funke. Har ikke prøvet dette selv.

    mvh
    Svitsjeboks
    nightowl kom med forslaget jeg hadde planlagt å skrive.

    En oversikt over en del svitsjebokser i ulike prisklasser for analoge signaler:

    Unity gain (eller lavere)
    Rett og slett utrolig svakt av mcintosh. Men kjører bare inn på en av inngangene og setter volum på full guffe! Håper det går greit...
    Du bør ideelt sett benytte unity gain som ikke nødvendigvis er (i nærheten av) full lydstyrkenivåinnstilling.

    Forøvrig er (vel) McIntosh-produktene så gode at man fint også kan benytte metoden Kalle Klovn beskriver:

    Jeg har tidligere satt volumet fast på 50 eller 60. Det er mye tryggere dersom man med en feil skifter til et input hvor det er signal. Da er h***ete løs!
    [...]
     

    Anfield

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.09.2004
    Innlegg
    926
    Antall liker
    42
    Greit nok med slike løsninger, men så lenge den funksjonen finnes på forforsterkerne, så finnes det ingen grunn til at McIntosh ikke skulle ha dette på integrerte.

    Det som er viktig med å ha et 100% identisk signal hver gang en bruker funksjonen, er jo at lydnivået på de to fronthøyttalerne må være identisk fra gang til gang. Hvis ikke er det ingen funksjon i å kallibrere multikanalsoppsettet, hvis signalet er forskjellig fra gang til gang. Da blir lyden på film helt annerledes.

    Har forsøkt slike kvasiløsninger tidligere, og det er fort gjort å gå på en smell. Få det originalt fra produsent, ergo null problem.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Takker for hjelp men hvordan kan det hjelpe med switche boks? Skal den da kobles en av inngangene? Kobles den på main in så vil jo pre delen i mc uansett lukkes!
     

    nightowl

    Medlem
    Ble medlem
    16.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    25
    Greit nok med slike løsninger, men så lenge den funksjonen finnes på forforsterkerne, så finnes det ingen grunn til at McIntosh ikke skulle ha dette på integrerte.

    Det som er viktig med å ha et 100% identisk signal hver gang en bruker funksjonen, er jo at lydnivået på de to fronthøyttalerne må være identisk fra gang til gang. Hvis ikke er det ingen funksjon i å kallibrere multikanalsoppsettet, hvis signalet er forskjellig fra gang til gang. Da blir lyden på film helt annerledes.

    Har forsøkt slike kvasiløsninger tidligere, og det er fort gjort å gå på en smell. Få det originalt fra produsent, ergo null problem.

    Selvfølgelig er innebygde løsninger enklere, men jeg skjønner ikke helt problemet. Kinolydens nivåer kalibreres på vanlig måte der inngangsfølsomheten på effektdelen på Mc dikterer nivået på de andre kanalene. Denne er konstant og konsistent fra gang til gang.

    mvh
     
    Sist redigert:

    nightowl

    Medlem
    Ble medlem
    16.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    25
    Takker for hjelp men hvordan kan det hjelpe med switche boks? Skal den da kobles en av inngangene? Kobles den på main in så vil jo pre delen i mc uansett lukkes!
    Den kobles på power(main) in. Hvorfor vil pre-delen lukkes?

    mvh
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Takker for hjelp men hvordan kan det hjelpe med switche boks? Skal den da kobles en av inngangene? Kobles den på main in så vil jo pre delen i mc uansett lukkes!
    Den kobles på power(main) in. Hvorfor vil pre-delen lukkes?

    mvh
    Når jeg kobler på receiver så fungerer jo den som pre og da mc kun som effekt! Hvordan vil en switch endre på det?
     

    nightowl

    Medlem
    Ble medlem
    16.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    25
    Hvis du vil koble 2-kanalskilder til Mc og bruke forforsterkeren i denne så trengs switchen.

    mvh
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Greit nok med slike løsninger, men så lenge den funksjonen finnes på forforsterkerne, så finnes det ingen grunn til at McIntosh ikke skulle ha dette på integrerte.
    [...]
    Dét er jeg enig i, og det er et minus med McIntosh MA7000, men det er altså fullt mulig å få det til allikevel med en analog svitsjeboks.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    ABX analog svitsjeboks med McIntosh integrert forsterker + hjemmekinoreceiver

    Takker for hjelp men hvordan kan det hjelpe med switche boks? Skal den da kobles en av inngangene? Kobles den på main in så vil jo pre delen i mc uansett lukkes!
    Den kobles på power(main) in. Hvorfor vil pre-delen lukkes?

    mvh
    Når jeg kobler på receiver så fungerer jo den som pre og da mc kun som effekt! Hvordan vil en switch endre på det?
    Jeg bruker McIntosh MA7000 som eksempel. Den består av en forforsterkerdel og en effektforsterkerdel som er forbundet med bøyler mellom RCA ut- og innganger på baksiden. Man kan fjerne disse bøylene, og koble utgangen på en ABX analog svitsjeboks til effektforsterkerdelens inngang. Deretter kobler man utgangen på McIntosh MA7000s forforsterkerdel til svitsjeboksens A-inngang og hjemmekinoreceiverens forforsterkerutgang (venstre og høyre fronthøyttaler) til svitsjeboksens B-inngang.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.166
    Antall liker
    22.689
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Har fått en MC252 som skal drive 1 stk. Klipsch P-27C (4 ohm). Har da 3 muligheter:

    1. "Standard" bi-amp med y-ledd på signalkabel og to sett høyttalerkabler
    2. Mono Bridged Mode
    3. Mono Bi-Amp Parallel Mode

    Er det noen som vet hva som vil være det beste her?
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Takker for hjelp men hvordan kan det hjelpe med switche boks? Skal den da kobles en av inngangene? Kobles den på main in så vil jo pre delen i mc uansett lukkes!
    Den kobles på power(main) in. Hvorfor vil pre-delen lukkes?

    mvh
    Når jeg kobler på receiver så fungerer jo den som pre og da mc kun som effekt! Hvordan vil en switch endre på det?
    Jeg bruker McIntosh MA7000 som eksempel. Den består av en forforsterkerdel og en effektforsterkerdel som er forbundet med bøyler mellom RCA ut- og innganger på baksiden. Man kan fjerne disse bøylene, og koble utgangen på en ABX analog svitsjeboks til effektforsterkerdelens inngang. Deretter kobler man utgangen på McIntosh MA7000s forforsterkerdel til svitsjeboksens A-inngang og hjemmekinoreceiverens forforsterkerutgang (venstre og høyre fronthøyttaler) til svitsjeboksens B-inngang.
    Takker så mye, da forstod jeg:)
     

    nightowl

    Medlem
    Ble medlem
    16.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    25
    Beklager hvis jeg uttrykte meg uklart. Ser av CDWMc's utmerkede liste at de også fins med fjernkontroll. Særlig hvis man allikevel bruker
    en universalkontroll med lærefunksjon, kan man da svitsje mellom stereo og multikanal fra godstolen.

    mvh
     

    trym

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Innlegg
    189
    Antall liker
    3
    Har fått en MC252 som skal drive 1 stk. Klipsch P-27C (4 ohm). Har da 3 muligheter:

    1. "Standard" bi-amp med y-ledd på signalkabel og to sett høyttalerkabler
    2. Mono Bridged Mode
    3. Mono Bi-Amp Parallel Mode



    Personlig ville jeg testet alle 3 for å finne hvilken som passet best for dine ører, men vil tro i utgangspunktet at alternativ 2 er det beste
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.166
    Antall liker
    22.689
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Har fått en MC252 som skal drive 1 stk. Klipsch P-27C (4 ohm). Har da 3 muligheter:

    1. "Standard" bi-amp med y-ledd på signalkabel og to sett høyttalerkabler
    2. Mono Bridged Mode
    3. Mono Bi-Amp Parallel Mode



    Personlig ville jeg testet alle 3 for å finne hvilken som passet best for dine ører, men vil tro i utgangspunktet at alternativ 2 er det beste
    Jeg sendte en mail til Neby i går og de mente at alternativ 1 var det beste. Selvfølgelig er det best å teste selv, men jeg vil kanskje tro at forskjellene er marginale her.

    Nå slipper jeg antageligvis å tenke på dette da det ser ut som at jeg har 1 stk. MC501 på vei :p
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Mc501 til senteren? - some like it loud! For å sitere Hellnoob (nå med nytt nick): man kan aldri få for mye overkill.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.166
    Antall liker
    22.689
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har (dessverre...) fått helt McIntosh dilla. Har fullt Klipsch Palladium oppsett med MC1201 på frontene (P-39) og har brukt en Adcom GFA-7707 til å drive resten. Har (dessverre igjen...) fått det for meg at jeg skal ha McIntosh i samtlige kanaler. Kjøpte akkurat en demo MC252 fra Neby og så viste det seg at de hadde 1 stk. MC501 demo også. Måtte jo bare ha den...

    Har kanskje en 252 til på gang så da blir det en pen stabel med VU-metere etterhvert ;)
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Over nyttår så kommer en ny versjon av C2300 med innebygd DAC. Deretter kommer det en ny versjon av C1000, også med DAC.
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.166
    Antall liker
    22.689
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    For å sitere Hellnoob (nå med nytt nick): man kan aldri få for mye overkill.
    Det var kloke ord :) Jeg har en våt drøm om 3x MC601 til frontkanalene, og 2x MC452 til bakkanalene... Det er viktig med de solide bærehåndtakene :)
    Kloke ord da det ikke er noe som heter overkill :rolleyes:. Det er klart at denne voldsomme effekten bruker man svært sjeldent. For min del vil jeg ha det sånn at de gangene jeg vil gi "flat pedal", så vil jeg ha minimalt med begrensninger!

    Det hadde blitt en flott rekke med MC'er :). Jeg ser jo at symmetrien blir litt feil nå med bærehåndtak kun på 1201 :cool:
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Bærehåndtak er ikke noe hinder - det går an å få bestilt bærehåndtak til andre modeller også...
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    3.245
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Ivan Messer, Legend AV, i USA fikser mye rart til mcIntosh, inklusive håndtak til mc501.
     

    Tetragrammaton

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.05.2006
    Innlegg
    252
    Antall liker
    89
    Sted
    Sola utenfor Stavanger
    Torget vurderinger
    44
    Ivan Messer, Legend AV, i USA fikser mye rart til mcIntosh, inklusive håndtak til mc501.
    Han er også grunnleggeren av audioaficionado.org (brukernavn masterlu) og har den lengste forumsignaturen noensinne, med noen ubetydelige innslag av McIntosh-produkter her og der (f.eks. 22 stykker MC1.2KW):

    Redigering: jeg glemte at han har 10 MC1.2KW på Cape Cod, i tillegg til de 12 i Florida (i tillegg til litt andre McIntosh-ting).

    "FLORIDA
    MX136, C15, MC206, MC162(2) MC402, MC1.2KW(12) MC2KW(2) MR85, MS300(2) MCD301, MCD1100, MS750(2) MVP881, MCD1000, MDA1000, C1000C, C1000P/T, MPC1500, HT3F(2) WS350(2) XRT2K, XCS2K, XR27(2) XCS350(2) PS AUDIO PPP(8) PUREPOWER 1050(4) RGPC 1200(16) RGPC POLE PIG(4) JL GOTHAM SUBS(2) LUMAGEN RADIANCE SCALER, SONY VPH-G90U PROJECTOR, SVS LIFT, STEWART STUDIOTEK 110" MOTORIZED SCREEN, ASC ACOUSTIC PANELS & BASS TRAPS, CINEMA-TECH SEATING, WIREWORLD GOLD ECLIPSE CABLES & SILVER ELECTRA PC'S

    View "The Room" here:
    http://www.audioaficionado.org/membe...9-dsc-1198.jpg - - - http://www.audioaficionado.org/attac...d-dsc_1208.jpg

    CAPE COD
    MX150, MC501(2) MC1.2KW(10) MC2301(2) MR88, MS750(3) MVP881, MEN220, MCD1100, MDA1000, C1000C, C1000P/T, MPC1500, HT3F(2) XRT2K, XCS2K, XR27(2) BENCHMARK DAC-1 HDR, OPPO-BDP95, OLIVE 02M, PS AUDIO PPP(6) PUREPOWER 1050(4) RGPC 1200(15) JL GOTHAM SUBS(2) JL FATHOM F113(2) SOUND ANCHOR SUB STANDS(2) LUMAGEN RADIANCE SCALER, SONY VPH-G90U PROJECTOR, STEWART STUDIOTEK 120" SCREEN, SONUS FABER STRADIVARI, URC MX-6000 REMOTE, SONOS ZP90-W4S MOD, ASC ACOUSTIC PANELS & BASS TRAPS, FORTRESS SEATING, HRS DAMPING PLATES & NIMBUS COUPLERS, GOLD LIONS, WIREWORLD GOLD & PLATINUM ECLIPSE CABLES & PLATINUM ELECTRA PC'S
    View "The 2-Channel Room & Theater" here:
    http://www.audioaficionado.org/attac...0&d=1327845807 - - - http://www.audioaficionado.org/attac...d-dsc_3310.jpg
    http://www.audioaficionado.org/attac...r-dsc_0941.jpg - - - http://www.audioaficionado.org/membe...0-dsc-0956.jpg

    Analog Rig: CLEARAUDIO INNOVATION WOOD TT, CA OUTER RING & CLAMP, UNIVERSAL ARM w/ Da VINCI' CART, 2nd UNIVERSAL ARM w/ GOLDFINGER CART, DOUBLE MATRIX CLEANER, HRS-MXR REFERENCE 4V RACK-GLOSS BLACK w/ M3X 1921 SHELVES, AESTHETIX RHEA SIG PHONO-PRE, PS AUDIO PPP, WIREWORLD SILVER ECLIPSE CABLES & SILVER ELECTRA PC'S
    View "The Analog Rig" here:
    http://www.audioaficionado.org/attac...e-dsc_2528.jpg - - - http://www.audioaficionado.org/attac...d-dsc_3313.jpg

    Game Room: BRYSTON BP-26 PRE-AMP, BDA-1 DAC, BDP-1 MEDIA PLAYER, BCD-1 CD PLAYER, BHA-1, MPS-2 POWER SUPPLY, 28B-SST2 MONOBLOCKS, MAGNUM DYNALAB MD-105T TUNER, OLIVE 04HD, CAMBRIDGE UNIVERSAL BR PLAYER, FURUTECH DEMAGNETIZER, KRELL KID, RGPC 1200(2) PS AUDIO PPP(2) SONUS FABER AMATI FUTURA'S IN RED FINISH, SALAMANDER SYNERGY TRIPLE 30 RACK, WIREWORLD SILVER ECLIPSE CABLES & SILVER ELECTRA PC'S
    View "The Game Room" here:
    http://www.audioaficionado.org/attac...1&d=1338928023 - - - http://www.audioaficionado.org/attac...s-dsc_2736.jpg

    Reference System: BURMESTER 911 MK3 AMP(3), 089 CD PLAYER, 088 PRE-AMP, 100 PHONO PRE-AMP LOADED, 111 MUSIC CENTER, 948 POWER CONDITIONER, AVID ACUTUS REFERENCE SP TT, GRAHAM PHANTOM II SUPREME ARM, BENZ MICRO LP-S CART, DYNAVECTOR XV-1S CART, ESOTERIC K-03, FURUTECH LP DEMAGNETIZER, HRS-SXR CUSTOM 2V-3V-2V RACK w/ M3X 1921 SHELVES, SONUS FABER AIDA SPEAKERS IN RED FINISH, ASC ACOUSTIC PANELS & BASS TRAPS, GIK PICTURE PANELS, WIREWORLD PLATINUM CABLES & PLATINUM ELECTRA PC'S
    View "The Reference System" here:
    http://www.audioaficionado.org/attac...e-dsc_3704.jpg - - - http://www.audioaficionado.org/attac...s-dsc_3526.jpg"
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn