Mayhem - Ordo ad chao

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
For ei nådeløs skive!

Kan ikke huske å ha hørt slik lyd på plate før ;D

Noen som har hørt den?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

Mayhem blir for ektremt før meg,har ikke nerver til denslags lengre,femmer i dagbladet i dag.

mvh. s,

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
for å presisere ; Mayhem har gjort en banebrytende innsats for denne musikk-sjangeren. deres pioneer-innsats har influert de fleste black-metal band verden over og bidratt til at norsk metal er den mestselgende musikken utenfor steinrøysa.

mvh. s,

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
Jeg synes BM kan ha mye for seg når det fungerer, for å få frem energi, råskap og brutalitet. På sitt beste er BM når den også får frem kontrasten til vàrhet. Når det ikke fungerer blir det mest latterlig staffasje, monotoni og kjedsomhet, noe som vel er BM`en verste fiende. Sjangeren står i fare for å kvele seg selv hvis den ikke utvikler seg.
Mayhem kjenner jeg ikke, men de har en enestående plass i norsk BM-historie. Av det lille jeg har hørt av den nye platen virker det originalt og interessant. Produksjonen er veldig spesiell :)

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
14.734
for å presisere ; Mayhem har gjort en banebrytende innsats for denne musikk-sjangeren. deres pioneer-innsats har influert de fleste black-metal band verden over og bidratt til at norsk metal er den mestselgende musikken utenfor steinrøysa.

mvh. s,
Ja, de virket jo interessante de gutta der. Gjorde en strålende figur i metalhead programmet i Påsken 8)
Universet hvor er det? Føkk ål ;) hehe...
Kos dere gutter. Detta hakke jeg no med ;D

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Synd for dere som hopper over dette kapittelet med et selvtilfreds smil:) Vi andre koser oss vi..

Atonal: Kan ikke annet enn å anbefale "de mysteriis.." som førsteskive.

Topp Bunn