Maxwell, MX-modifseringer og Stereo+

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Roy,- uanset så synes jeg at du burde have takket ja til invitionen fra Maxwell og taget over personligt.
    Ut over det rent forrentnings mæssige anstendige her, inkluderende markedsføring ect. er der en menneskelig side for den ene at de berørte parter her at ta hensyn til her.
    Det ville vært en mulighet til å sjekke påstanden om at utstyret får armer og bein til å bevege seg ukontrollert.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.876
    Antall liker
    5.719
    Torget vurderinger
    1
    Jeg sitter og leser de siste sidene i tråden, og en ting er at Stereo+ ønsket å sjekke om MX-oppgraderinger er reelle eller kun et påfunn fra en kreativ forhandler, men å legge ut bilder av folk som brennes på bålet osv., det er å gå altfor langt.

    Som sagt ovenfor - jeg vil nå lese gjennom hele tråden grundig, og det er garantert flere innlegg som kommer til å bli fjernet.

    Jeg er også usikker på om det er noe hensikt å gjenåpne tråden da det meste har blitt sagt, og jeg sitter med en sterk følelse at videre diskusjon bare blir en ren "lynsje-debatt", og slikt synes jeg personlig ikke noe om.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn