Lukter dyrt når man begynner å høre sånt![]()
Sist redigert:
|
Lukter dyrt når man begynner å høre sånt![]()
Tusen takk.Grattis! Atletico sine du kjøpte?
Jeg spiller Duo på Bladelius Ask og det er i mine ører en kanonmatch.
Hei.Gratulerer! Tviler ikke på at Leema Acoustics Tucana II er en super match med Parker Duo! Selv bruker jeg AVM Ovation A 6.2 Master Edition med Parker Duo Diamond og er strålende fornøyd! En Match Made in Heaven!![]()
Tusen takk.
Det vet jeg ikke, snappa dem opp fra brukten hos Mala Audio. Sort finish.
Ha ha.. ikke si sånn a, jeg solgte min Bladelius Ask til fordel/nysgjerrighet for McIntosh for under ett år sidenMcIntosh passet bedre til min daværende høyttalere.
Bare for å oppklare..Jeg har ikke solgt mine sorte Parker Duo. De blir stående her. Alternativet var Focal Diva Utopia active, men det blir for dyrt og foreløpig lagt på is...Grattis! Atletico sine du kjøpte?
Jeg spiller Duo på Bladelius Ask og det er i mine ører en kanonmatch.
Betryggende at de får bliBare for å oppklare..Jeg har ikke solgt mine sorte Parker Duo. De blir stående her. Alternativet var Focal Diva Utopia active, men det blir for dyrt og foreløpig lagt på is...
Forøvrig er det hos meg en Leema Hydra II Anniv. power amp som gjør en utmerket jobb med disse høyttalerene.
hi, Parker Trio koblet til min gamle MBL 7006 med strøm via V5 sigmas og signal fra Naim NDX2 er en skikkelig musikalsk comboHeisann.
Jeg har nylig kjøpt meg Marten Parker Duo (standard), og er jo stor fornøyd.
Det låter flott med elektronikken jeg har, men jeg har ikke hørt andre parringer så ikke noe å sammenligne mot.
Mitt oppsett er:
Silent Angel streamer
Denafrips Pontus 15th DAC
McIntosh MA7200 integrert
Isotek Titan V5 (som gir juice til MA7200 + 2 subber)
Da hovedsaklig McIntosh'n som jeg lurer på om er god partner. Det spiller stort og fyldig, og passelig med topp og nerve. Har vel ikke noe spesielt å sette fingeren ved.
Likevel blir man sittende å lure på om man har en god match, eller finnes det bedre der ute?
Leser jo at Leema acoustics Tucana skal være innertier?!
Noen her med gode/dårlig erfaring av parring mot Marten Parker?
@Tavli hadde jo nye Bladelius Ask på sine Marten Oscar Trio hvis jeg ikke tar helt feil, så han har jo litt erfaring med Marten + Ask fra tidligere. Marten Parker er vel i en litt annen høyttaler klasse enn Oscar og jeg er ikke et sekund i tvil om at ASK er en super forsterker og en god match for Parker serien. Her er vi også litt innom noe av "årsaken" til at jeg har vurdert å gå tilbake til aktive høyttalere. De 4 årene jeg spilte på Kii Three høyttalere i stua var det aldri noe stress med forsterker/ht-kabel/DAC/ bytte. Det var også lite fokus på akustiske detaljer i lytte rommet som "kommer i veien" for musikk opplevelsen, det låt bare særs bra. Men aktive høyttalere tar jo litt vekk av sjarmen ("hva blir neste oppgradering.?" ) med hi-fi hobbyen vi har.Betryggende at de får bli
Har testet Dou med en Leema tucana int. Låt bra det, men Ask var en soleklar vinner hos meg.
Her er Oden II den som troner ønskelista for øyeblikket. Og så hadde det nå vært morro å høre om rommet tåler Parker Trio, men det tør jeg nesten ikke teste![]()