Marius på P3

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Fy f... for en idiot!!! Der fikk jeg sagt det,.....så får det gå som det vil med denne tråden ;D.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Syns han er kul jeg. Har ledd mye av ham når jeg har sittet på plenklipperen i løpet av sommeren.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har ikke hørt han i sommer, men har hørt han mye før… og han er rimelig tom ja. Heldigvis spiller han mest musikk, for det han lirer av seg er stort sett så dumt at man skjemmes på hans vegne.

P3-morgen, Mina og Ken eller Torkil er stort sett bra, de siste er av og til utrolig morsomme…

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Er vel litt som med fotball på tv, man kan jo alltids skifte kanal eller faktisk slå av (lese ei god bok osv.). ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Milenko skrev:
Er vel litt som med fotball på tv, man kan jo alltids skifte kanal eller faktisk slå av (lese ei god bok osv.). ;D
Vanskelig å lese bok samtidig som man pusser opp ;). Har svingt litt innom andre radiokanaler mens Marius har holdt på som værst ;D.

Mvh.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hører en del på nettradio på jobben, og da blir det P3, fordi musikken der passer best med min smak, og de har faktisk en del bra programmer. Av og til kan det være greit å høre programmene i reprise i stedenfor direkte, da kan man spole forbi det man ikke vil høre, om det er en sang, eller dumme kommentarer. Ikke så lett mens man pusser opp da... ;)

Topp Bunn