Forsterkere marantz og klipsch??

jorock

Medlem
Ble medlem
24.07.2012
Innlegg
5
Antall liker
0
Hva tror dere om komboen med klipsch RF-82 og marantz pm11s1??

Kan det bli bra??

mvh Jostein
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.841
Antall liker
50.842
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Gå til klipsch vennetråd,der får du svar!

O
 

Hr. Strøm

Medlem
Ble medlem
17.11.2014
Innlegg
20
Antall liker
8
Gå til klipsch vennetråd,der får du svar!

O
Dette blir for dumt. Hver gang noen spør om noe som har med Klipsch å gjøre, så blir de "bortvist" til Klipsch-vennetråd. Det går vel an å diskutere Klipsch utenom denne bisarre vennetråden.

Det er ikke alle som aktivt leser Klipsch-vennetråd, så antall svar blir begrenset.

De som leser Klipsch-vennetråd er som regel pro-Klipsch, så svarene farges av det.

Diskusjonene i Klipsch-vennetråd er såpass flyktige og de omhandler såpass mye forskjellig, og tråden er en evighet lang, så det hele blir bare uoversiktlig. Og ikke får man brukt søkefunksjonen på forumet eller på Google for å finne fram til svar, fordi alt er gjemt et eller annet sted i en lang tråd om alt mulig.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Gå til klipsch vennetråd,der får du svar!

O
Dette blir for dumt. Hver gang noen spør om noe som har med Klipsch å gjøre, så blir de "bortvist" til Klipsch-vennetråd. Det går vel an å diskutere Klipsch utenom denne bisarre vennetråden.

Det er ikke alle som aktivt leser Klipsch-vennetråd, så antall svar blir begrenset.

De som leser Klipsch-vennetråd er som regel pro-Klipsch, så svarene farges av det.

Diskusjonene i Klipsch-vennetråd er såpass flyktige og de omhandler såpass mye forskjellig, og tråden er en evighet lang, så det hele blir bare uoversiktlig. Og ikke får man brukt søkefunksjonen på forumet eller på Google for å finne fram til svar, fordi alt er gjemt et eller annet sted i en lang tråd om alt mulig.
Burde vi kan hende hatt en Klipsch-uvenntråd også, så man kunne spørre og få fargete svar fra de som er anti-Klipsch i tillegg?
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.841
Antall liker
50.842
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Gå til klipsch vennetråd,der får du svar!

O
Dette blir for dumt. Hver gang noen spør om noe som har med Klipsch å gjøre, så blir de "bortvist" til Klipsch-vennetråd. Det går vel an å diskutere Klipsch utenom denne bisarre vennetråden.

Det er ikke alle som aktivt leser Klipsch-vennetråd, så antall svar blir begrenset.

De som leser Klipsch-vennetråd er som regel pro-Klipsch, så svarene farges av det.

Diskusjonene i Klipsch-vennetråd er såpass flyktige og de omhandler såpass mye forskjellig, og tråden er en evighet lang, så det hele blir bare uoversiktlig. Og ikke får man brukt søkefunksjonen på forumet eller på Google for å finne fram til svar, fordi alt er gjemt et eller annet sted i en lang tråd om alt mulig.
Det blir ikke dumt i det hele tatt,mange som har eller har hadt Marantz klipsch og kan gi saklige svar.

O
 

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Innlegg
1.103
Antall liker
213
Torget vurderinger
4
Om det er mkII utgaven av RF82 så tror jeg ikke Marantz skal være noe problem vertfall.
 

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Innlegg
1.161
Antall liker
575
Torget vurderinger
46
Hva tror dere om komboen med klipsch RF-82 og marantz pm11s1??

Kan det bli bra??

mvh Jostein
Hei, jeg har tidligere hatt RF62II to ganger og RF82II to ganger!! på flere forskjellige forsterkere( Musical Innovation, Parasound, Copland og flere forskjellige rørforsterkere) Klipsch har vært en god match med alle disse, pr. i dag har jeg Marantz PM-11 S1 men ikke på Klipsch. Tror allikevel Marantz vil være et godt valg på amerikanerne, det burde ikke bli problem med bassen. PM 11 har krefter nok til å holde kontroll på 8" i Klipsch.

Mvh. Morten
 

jorock

Medlem
Ble medlem
24.07.2012
Innlegg
5
Antall liker
0
Hei

hvilken generasjon RF-82 har du? Marantz burde være en fin match med klipsch. Dog har pm11s1 fått kritikk for bassen. Mulig 2x8" i RF-82 kan gjøre opp for det. Marantz PM-11S1 integrert forsterkar
Jeg har mk1. og så tenker jeg på å kjøpe parasound dac-z
. Har til låns en harmann hk990 nå men det er ikke helt slik jeg vi ha det... marantz er vel kjent for å være varm i klangen. så får jeg heller skru opp bass på tonekontrollen(jaja... jeg vet jeg bannes i kirka nå)
 

scaniagutten

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Innlegg
1.161
Antall liker
575
Torget vurderinger
46
Hei

hvilken generasjon RF-82 har du? Marantz burde være en fin match med klipsch. Dog har pm11s1 fått kritikk for bassen. Mulig 2x8" i RF-82 kan gjøre opp for det. Marantz PM-11S1 integrert forsterkar
Jeg har mk1. og så tenker jeg på å kjøpe parasound dac-z
. Har til låns en harmann hk990 nå men det er ikke helt slik jeg vi ha det... marantz er vel kjent for å være varm i klangen. så får jeg heller skru opp bass på tonekontrollen(jaja... jeg vet jeg bannes i kirka nå)
Nei la tonekontrollene være i fred, det blir god bass. Hvis ikke kan du jo koble til en sub.

Morten
 
Topp Bunn