Manuel Ramin-Osmundsens

J

Jurassic

Gjest
Det var virkelig på tide med en fremmedkulturell minister.

Synes det er smålig å henge seg opp i at hun fikk hurtig behandling av søknaden sin.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.022
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
dama hadde en stoor ripe i lakken fra kurdersaken i udi og trenger neppe særbehandling
finnes sikkert andre vel så egnede fremmedkulturelle kandidater
IMO
Mvh
Leif

J

Jurassic

Gjest
Føler ikke noe behov for å utdype mine personlige meninger om FrP velgere.

S

Slubbert

Gjest
"Fremmedkulturell" er et meningsløst ord og så lenge det eksisterer i ordboken så vil disse problemstillingene aldri forsvinne. Om Osmundsen kommer fra Kløfta, Karibien eller Pluto er fullstendig irrelevant for hvorvidt hun er kompetent eller ikke. Er hun inkompetent skal det bli en sann fornøyelse å se henne kjøre regjeringskontorenes sosialistpakk i grøfta, samme hvor hun er fra.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Ja ja positivt det dagbladet skriver da for det vil da bety at vi med fremmedspråkllige koner får raskere behandling også da. Suupert. (yeah right if pigs can fly)

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3
Jurassic skrev:
Føler ikke noe behov for å utdype mine personlige meninger om FrP velgere.
Sikter du til meg?
Om ikke forstår jeg ikke hva ditt innlegg har i denne tråden å gjøre.

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Slubbert skrev:
"Fremmedkulturell" er et meningsløst ord og så lenge det eksisterer i ordboken så vil disse problemstillingene aldri forsvinne. Om Osmundsen kommer fra Kløfta, Karibien eller Pluto er fullstendig irrelevant for hvorvidt hun er kompetent eller ikke. Er hun inkompetent skal det bli en sann fornøyelse å se henne kjøre regjeringskontorenes sosialistpakk i grøfta, samme hvor hun er fra.
Stoltenberg ville ha en neger på laget. I dag er det politisk korrekt. Tar seg godt ut på fargebilder.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.875
BBking skrev:
Slubbert skrev:
Stoltenberg ville ha en neger på laget. I dag er det politisk korrekt. Tar seg godt ut på fargebilder.
Gå å ta deg en blund. Hun er fransk, født på Martinique.

tah

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
40
Siv Jensen liker ikkje folk med feil hudfarge. Det er dumt nok.
Men det er dummere at mediene bruker spalteplass på det.

V

villov

Gjest
Dama har misbrukt sin høyere stilling tidligere, og får nå en ny gedigen sjanse til å gjøre det samme. :-\

Sier ikke mer..

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.875
villov skrev:
Dama har misbrukt sin høyere stilling tidligere, og får nå en ny gedigen sjanse til å gjøre det samme. :-\

Sier ikke mer..
Sjekk den saken. Sier ikke mer.....

Tips: Et direktorat med et skap fullt av skjelletter-

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det må være fint å ha mektige venner!
Er det ikke et tilbakeslag for både kvinnefrigjøring, likestilling og integrering å bli kvotert inn på grunnlag av kjønn og hudfarge?

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3
wotg skrev:
Det må være fint å ha mektige venner!
Er det ikke et tilbakeslag for både kvinnefrigjøring, likestilling og integrering å bli kvotert inn på grunnlag av kjønn og hudfarge?
Her er vi tilbake til politisk korrekthet. Bare det er politisk korrekt og tidsriktig er alt lov, uavhengig av om det er det beste for landet eller ikke.

Det passer jo meget bra utad at det kommer inn en farget minister. Det gir liksom de riktige politiske signaler.

PS:
Nå vil jeg bare tilføye at det kan jo godt hende at Ramin-Osmundsens er riktig kvalifisert kvinne for jobben. Men hun har jo gjort et par tidligere tabber som burde diskvalifisere henne som minister, den høyste embetsposten landet har.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Sharpeye skrev:
PS:
Nå vil jeg bare tilføye at det kan jo godt hende at Ramin-Osmundsens er riktig kvalifisert kvinne for jobben. Men hun har jo gjort et par tidligere tabber som burde diskvalifisere henne som minister, den høyste embetsposten landet har.
Hvis det er slik at vi bare skal ha feilfrie folk i regjeringen, tror jeg det kan bli vanskelig aa finne kandidater.

Roy

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.875
Sharpeye skrev:
Men hun har jo gjort et par tidligere tabber som burde diskvalifisere henne som minister, den høyste embetsposten landet har.
Hvilke tabber har hun gjort?

O

omholt

Gjest
Synes kompetanse bør gå foran etnisk bakgrunn. Hvilke hudfarge man har spiller ingen rolle. Etter min mening blir det feil å bli valgt først og fremst for sin invandrer bakgrunn. Det var nok drøyt av Frp å fremme mistillitsforslag, men de har et poeng at damen virker dårlig kvalifisert. At hun har gjort en tabbe i UDU er en ting, men det at hun har utrykt at hun ikke ønsket å bli norsk borger skaper ikke akkurat tillit.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Fikk med meg hennes uttalelser i Grosvold på tv igår. Damen virket meget klar og fornøyd med stillingen. Hun fortalte også at hun ble vel mere presset ut av UDi pga manglende oversikt enn bevisst å ha handlet mot norsk lov. Noe som kan tenkes å være sant.

Jeg gir damen en sjans. Hun virket ærlig

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
LMC skrev:
dama hadde en stoor ripe i lakken fra kurdersaken i udi og trenger neppe særbehandling
IMO
Mvh
Leif
Han derre bildekk selgeren burde jo vært næringminister. men så får vi hun derre svindelersken fra UDI vennegjenen istedet.

Jeg mener det alvorlig
Sleiven

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
R.E.S. skrev:
Sharpeye skrev:
PS:
Hvis det er slik at vi bare skal ha feilfrie folk i regjeringen, tror jeg det kan bli vanskelig aa finne kandidater.

Roy
Djupedal har jo alle feil man kan ønske seg..
Sleiven

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Sleiven skrev:
LMC skrev:
IMO
Mvh
Leif
Han derre bildekk selgeren burde jo vært næringminister. men så får vi hun derre svindelersken fra UDI vennegjenen istedet.

Jeg mener det alvorlig
Sleiven
... siden du mener dette alvorlig, formoder jeg det ligger en del overveielser bak; kunne du utdype dette litt?

Er det ingen som tenker seg at det å har fremmedkulturell bakgrunn i dagens Norge faktisk er å anse som nyttig kompetanse?
Hverdagsrasismen og mistenkeliggjøringen av en engasjert og beviselig driftig medborger, kjnnnes direkte ubehagelig. Jeg skammer meg så smått over mine med-landsmenn, nå, må det innrømmes.... :(

Honkey

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Honkey-Chateau skrev:
Er det ingen som tenker seg at det å har fremmedkulturell bakgrunn i dagens Norge faktisk er å anse som nyttig kompetanse?

Honkey
Jo. Vi blir nok bare skremt av folk som er oppegående..

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Honkey-Chateau skrev:
Sleiven skrev:
LMC skrev:
IMO
Mvh
Leif

Jeg mener det alvorlig
Sleiven
... siden du mener dette alvorlig, formoder jeg det ligger en del overveielser bak; kunne du utdype dette litt?

Hverdagsrasismen og mistenkeliggjøringen av en engasjert og beviselig driftig medborger, kjnnnes direkte ubehagelig. Jeg skammer meg så smått over mine med-landsmenn, nå, må det innrømmes.... :(

Honkey
Som jeg sa jeg mener det alvorlig. Bildekkselgeren jeg ikke husker navnet på er er skoleeksempel på en selfmademan som har jobbet seg opp fra ingenting, uten sosionomer til å holde ham oppe. Han bør kunne få fart på småbedriftene som 90% av landet lever av. Mens en inngiftet AP pamp som Osmundsen som kommer inn på kvinne+innvandrerkvote har vi nok av...

Sleiven

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Sleiven skrev:
Honkey-Chateau skrev:
Sleiven skrev:
LMC skrev:
IMO
Mvh
Leif

Jeg mener det alvorlig
Sleiven

Honkey
Som jeg sa jeg mener det alvorlig. Bildekkselgeren jeg ikke husker navnet på er er skoleeksempel på en selfmademan som har jobbet seg opp fra ingenting, uten sosionomer til å holde ham oppe. Han bør kunne få fart på småbedriftene som 90% av landet lever av. Mens en inngiftet AP pamp som Osmundsen som kommer inn på kvinne+innvandrerkvote har vi nok av...

Sleiven
Var dette all tenkingen som lå bak dine relativt brunstripede og alvorlig mente ideer? At siden en mann har tjent penger samtidig som han er brun, så er han bedre enn en høyt utdannet kvinne som ikke har tjent penger, men har tjent samfunnet? Hva i all verden vil du med dette?

Honkey

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Sleiven skrev:
Honkey-Chateau skrev:
Sleiven skrev:
LMC skrev:
IMO
Mvh
Leif

Jeg mener det alvorlig
Sleiven

Honkey

Sleiven
Kva er ein sånn sosionom som held folk oppe, du snakkar om? Ein slik hadde vore morosamt å sett...

Topp Bunn