Mann gravid!

G

Gjestemedlem

Gjest
Var det ikke en greie med at Muhammed skulle gjendødes av en mann? Eller er det bare en vandrehistorie?

Kunne i så fall blitt en interessant karriæremulighet for avkommet her hvis det blir en gutt da..

Carpe Diem.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Mann og mann, fru blom...

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.280
Sted
Østfold
Kanskje det er nå han kommer? Litt dritt for ham at han kommer i USA da ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Kanskje det er der han trengs mest...
;D

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.776
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Nå er det jo ikke en mann det er snakk om ( altså levert sånn fra "fabrikken" ;D ), men en kvinne som har fått delvis kjønnsskifte - dvs med forplantningsorganene intakt, men bryster fjernet og med hormonterapi.

Flaksen for paret var jo at han(hun) ikke gikk hele veien med en gang - det viste seg å være "kjekt å ha" når partneren (kvinnen) ikke kunne få barn...

Noen har jo bekymringer for hvor ille dette blir for barnet, men når en ser Espen/Esther Pirelli Benestad i aksjon, så lurer jeg på om dette egentlig er værre? Det sies jo at unger er grusomme, men utfra det jeg har observert, så reagerer ikke unger på spesielle parsammensetninger, med mindre foreldrene (til de anre barna, altså) gjør et poeng ut av det.

Intoleranse er ikke noe ungene er født med - det lærer de av foreldre og omgivelser...

Johan-Kr

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Antall liker
14
Gjestemedlem skrev:
Var det ikke en greie med at Muhammed skulle gjendødes av en mann? Eller er det bare en vandrehistorie?
Ingen vandrehistorie, men det gjelder kun om en er druser.

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.356
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Gjestemedlem skrev:

Kunne i så fall blitt en interessant karriæremulighet for avkommet her hvis det blir en gutt da..

Carpe Diem.
Muhammed gjenfødes av en mann?? Jaja, vet nå ikke jeg, men tror det ville vært dødsstraff for å få til den rent praktiske gjennomføringen av noe sånt i en del muslimske land................. ;D

mvh
Proffen

S

Slubbert

Gjest
Inga-Marte Thorkildsen og Martine Aurdal holder fest på Spisestedet økocafé i Bogstadveien i kveld. Fair-trade-vodka og turnipsjuice til alle mann, et viktig slag for likestillingen er endelig vunnet.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
han jeg linka til gir gloryhole en helt annen dimensjon....

Topp Bunn